loading...
آژانس مسافرتی قصران گشت
آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 57 یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 نظرات (0)


زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 آمریکا، بنا بر پیش بینی ها طبق دوره های گذشته لاتاری در ماه می ( اردیبهشت)  خواهد بود و افرادی که در این قرعه کشی شرکت می کنند می توانند با مراجعه به سایت اصلی لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov و وارد کردن مشخصات خود از اعلام نتایج لاتاری 2023 باخبر شوند.

دولت آمریکا هر ساله با برگزاری قرعه کشی لاتاری از سراسر جهان افرادی که واجد شرایط برای شرکت در این بخت آزمایی بوده و در قرعه کشی برنده شده اند، اقدام به اعطای گرین کارت آمریکا یا همان مجوز اقامت به صورت رایگان به این افراد کرده و بدین صورت به حفظ تنوع نژادی کشور خود کمک می کند.

تمامی افرادی که در این بخت آزمایی برنده می شوند لازم است تا به سفارت آمریکا مراجعه و اقدام به ارائه مدارک مورد نیاز و همچنین طی کردن کامل مراحل تعریف شده نمایند تا در نهایت موفق به دریافت قطعی گرین کارت رایگان یا مجوز اقامت در کشور آمریکا شوند.

شرکت کنندگان در قرعه کشی لاتاری لازم است تا در تاریخ اعلام جواب لاتاری با مراجعه به سایت مربوطه و ارائه اطلاعات مورد نیاز از نتیجه لاتاری با خبر شوند، به همین دلیل در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با اعلام نتایج لاتاری 2023، نحوه مشاهده نتایج آن و مشاوره برای افراد برنده پرداخته شده است.

مدارک مورد نیاز برای دیدن نتایج لاتاری 2023

افرادی که در ثبت نام لاتاری 2023 موفق بوده اند برای دیدن نتایج می بایست مدارک زیر را دارا باشند.

تاییدیه ثبت نام لاتاری (شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد و کد کانفرمیشن نامبر)

پاسپورت و ایمیل ثبت نامی (در صورتی که کد کانفرمیشن نامبر را فراموش کرده اید.)

برای چک کردن نتیجه لاتاری داشتن تاییده ثبت نام کافی است اما اگر تاییدیه ثبت نام لاتاری را گم کرده اید برای بازیابی کانفرمیشن نامبر میتوانید از تاریخ تولد ثبت شده در پاسپورت و آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید استفاده بکنید.

در صورت گم کردن کانفرمیشن کد نگران نباشید، در صورتی که کد رهگیری یا کانفرمیشن نامبر ثبت نام خود را گم کرده اید می توانید از طریق ایمیلی که در هنگام ثبت نام استفاده کرده اید کانفرمیشن نامبر خود را بازیابی کنید. برای اینکار کافی است در صفحه استعلام نتیجه لاتاری تیک گزینه کانفرمیشن نامبر را فراموش کرده ام کلیک کنید و در باکس مخصوص آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

در صورتی که بخت خوش از آنِ شما بود و در این آزمونِ شانس برنده شدید باید به سفارت آمریکا مراجعه کنید. در طی مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری امریکا، پس از وارد کردن اطلاعات خود در سایت مربوطه نامه قبولی خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین از کیس نامبر (Case Number) و محل مصاحبه خود خبردار خواهید شد. پس از انجام این مرحله نوبت به زمان احراز هویت و تکمیل فرم های مربوط به برندگان تا دریافت گرین کارت آمریکا می باشد.

 از آنجایی که در ایران سفارت آمریکا فعالیت نمی کند باید به یکی از کشورهای مجاور ایران مانند دبی، ترکیه و یا ارمنستان مراجعه کرده و اقدامات لازم برای دریافت تابعیت آمریکا را انجام دهید.

 

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 63 یکشنبه 23 خرداد 1400 نظرات (1)

(Permanent residence یا همان PR ) یک نوع وضعیت مهاجرتی بوده و به معنای داشتن اقامت دائم در کانادا است. بنابر آخرین اطلاعات بدست آمده، چنانچه قصد سفر از طریق هواپیما را داشته باشید، باید قوانین پرواز را رعایت کرده و پیش از سفرهوایی و برخورداری از اجازه پرواز، مراحل چکاپ سلامت را بگذرانید.

در صورتی که دارای علائم ویروس Covid-19 باشید، مجاز به سفر به کانادا نخواهید بود و زمانی که به خاک کانادا وارد می‌شوید، ماموران فرودگاه پیش از ترک بخش مرزی و ورودی کشور، سلامت شما را ارزیابی خواهند کرد. از این رو، شما باید از یک برنامه ۱۴ روزه قرنطینه به هنگام ورود به کانادا برخوردار باشید.

اجرای این قانون تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس برای تمامی مسافران کانادا، حتی آنهایی که دارای هیچ‌گونه علائمی نیستند نیز اجباری خواهد بود. به بیانی دیگر، در صورتی که قصد و برنامه‌ای برای رعایت قرنطینه ۱۴ روزه ندارید، نباید به کانادا سفر کنید. تنها افرادی که خدمات ضروری ارائه می‌دهند، از جمله رانندگان کامیونی که به طور مکرر برای تحویل محصولات از مرز رد می‌شوند، از اجرای قرنطینه مستثنی هستند.

اقامت دائم کانادا یا همان PR چیست؟

مقیم دائم کانادا کسی است که با مهاجرت به کانادا به طور قانونی از حق اقامت دائم برخوردار شده است، اما در عین حال شهروند کانادایی محسوب نمی‌شود. به بیانی دیگر، افراد دارای پی آر شهروندان مهاجر سایر کشورهای دنیا هستند. همچنین، فردی با وضعیت مهاجرتی موقت در کانادا، از جمله دانشجو و یا نیروی کار خارجی که دارای ویزای کانادا است، مقیم دائم این کشور محسوب نمی‌شود.بر همین اساس، بهتر است از این موضوع که اقامت موقت کانادا بعد از چند سال به دائم تبدیل می شود، باخبر باشید.

چگونه وضعیت اقامت دائم کانادا عمل می‌کند؟

شما به عنوان یک مقیم دائمی کانادا، از حقوق زیر برخوردار هستید:

  • دسترسی به اغلب مزایای اجتماعی که شهروندان کانادایی دریافت می‌کنند، از جمله پوشش بیمه خدمات درمانی کانادا
  • امکان زندگی، کار و یا تحصیل در هر جایی از کانادا
  • امکان اقدام برای حق شهروندی کانادا
  • تحت پوشش و حمایت قانون کانادایی و منشور حق و آزادی کانادا قرار گرفتن

بر همین اساس شما باید مالیات خود را پرداخت کرده و به تمامی قوانین کانادا در سطح فدرال، استان و شهرداری احترام بگذارید. همچنین برای انجام موارد زیر مجاز نیستید:

  • حق رای و یا اجرا و فعالیت در یک دفتر سیاسی
  • داشتن مشاغلی که نیازمند مجوزهای امنیتی سطح بالا است

چگونه می‌توان اقامت دائم کانادا را دریافت کرد؟

برای شروع فرآیند اقامت دائم PR، به نزدیک‌ترین کنسولگری و یا سفارت کانادا مراجعه کنید. در سطوح ابتدایی، دریافت ویزای اقامت دائم نیازمند موارد زیر است:

  • ارائه آزمایش مدیکال و گواهی عدم سوءپیشینه
  • تکمیل و ارسال درخواست ویزای اقامت دائم
  • پرداخت هزینه درخواست
  • انجام مصاحبه با نمایندگان امور مهاجرت

علاوه بر این موارد، بنابر طبیعت و نوع درخواست متقاضی، ممکن موارد زیر مورد نیاز باشد:

  • اصل و کپی و ترجمه رسمی مدارک پشتیبان درخواست که شامل مدارک تحصیلی، گواهی و دیپلم مهارت، مدارک هویتی و یا نامه اسپانسرشیپ و اطلاعات اقوام می‌شود
  • بودجه مالی کافی برای پشتیباتی از متقاضی در بازه زمانی اولیه در کانادا
  • آزمون ارزیابی مهارت
  • اثبات وضعیت پناهندگی
  • نتایج آزمون زبان
  • پرداخت هزینه‌های جانبی
  • سایر مدارک و آزمون‌ها

شناسایی واجدشرایط بودن برای دریافت اقامت دائم کانادا PR

برای فهمیدن این موضوع که دارای شرایط لازم برای درخواست و دریافت پی آر کانادا هستید، باید در سیستم اکسپرس اینتری ، امتیازات CRS خود را محاسبه کنید. تمام امتیازاتی که ممکن است از دسته‌های سن، سطح تحصیلات، مهارت زبان، زبان دوم و تجربه کار در کانادا بدست بیاورید را به این سیستم اضافه کنید. البته امکان درخواست PR و اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت تجاری، مهاجرت خانوادگی، کلاس تجربه کانادایی و طرح نامزد استانی کانادا نیز وجود دارد.

همچنین، متقاضیان نیازمند اثبات این موضوع هستند که از تمکن مالی و موجودی حساب کافی برای پشتیبانی هزینه‌های خود و خانواده برخوردار باشند، مگر اینکه از پیش از این موضوع امکان انجام کار قانونی را داشته و یا دارای یک پیشنهاد کاری معتبر از یک کارفرمای کانادایی باشند.

لازم به ذکر است که وب‌سایت رسمی Cic ابزاری را برای اطلاع از واجدشرایط بودن متقاضی برای درخواست اقامت دائم کانادا قرار داده که می‌توانید با استفاده از آن از فهرست گزینه‌های موجود و دستورالعمل قدم به قدم برای چگونگی درخواست پی آر برخوردار شوید.

برای اطلاع از شرایط دریافت اقامت کانادا بعد از فارغ‌التحصیلی اینجا را کلیک کنید.

چه کسانی می‌توانند برای اقامت دائم کانادا PR درخواست دهند؟

هرکسی امکان درخواست اقامت کانادا را دارد، اما تنها درخواست متقاضیان واجدشرایط  مورد پذیرش قرار می‌گیرد. از این رو برای اینکه بفهمید دارای شرایط لازم برای درخواست این موقعیت ارزشمند مهاجرتی هستید، باید در سیستم تعیین شده دولت کانادا یا همان اکسپرس اینتری، فاکتورهای سن، سطح تحصیلات، مهارت زبان، زبان دوم و تجربه کار در کانادای خود را مورد سنجش قرار دهید.

اطلاعات به روزرسانی شده اقامت دائم کانادا در شرایط ویروس کرونا

در حال حاضر درخواست‌های پی آر متقاضیان مورد پذیرش قرار می‌گیرد، اما این امکان وجود دارد که بخاطر مشکلات به وجود آمده توسط ویروس کرونا تاخیری در پردازش درخواست‌ها رخ دهد.

همانطور که پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم، در حال حاضر محدودیت سفر به کانادا وجود دارد و هیچ پرونده و درخواست در جریانی تا زمان باز شدن دوباره پروازها و مرزها، به دلیل کمبود و نقص مدارک و یا ناتوانی در تکمیل پروسه درخواست از جمله ارائه اطلاعات بیومتریک کانادا و کامل کردن آزمایش مدیکال در زمان مقرر، مختومه و یا رد نخواهد شد.

در صورتی که با درخواست اقامت دائم کانادا PR شما تا قبل از ۱۸ مارچ ۲۰۲۰ موافقت شده باشد، امکان سفر به کانادا را خواهید داشت.

این موضوع تنها زمانی محقق می‌شود که دارای علائم بیماری کرونا نباشید. چنانچه یک فرد مقیم دارای اقامت دائم کانادا هستید که از طریق پرواز در حال برگشت به این کشور است، نیازمند انجام چکاپ پزشکی هواپیمایی پیش از پرواز خواهید بود. به بیانی دیگر، در صورتی که دارای هرگونه علائم بیماری کووید ۱۹ باشید به شما اجازه سفر و ورود به کانادا داده نخواهد شد.

همچنین زمانی که قدم به کانادا می‌گذارید، وضعیت سلامت شما پیش از خروج از حوزه مرزی فرودگاهی کانادا دوباره چک خواهد شد و حتی بدون داشتن علائم بیماری کرونا نیز ملزم به پیروی قانون قرنطینه ۱۴ روزه در کانادا خواهید بود.

کارت اقامت دائم کانادا PR

کارت پی آر شما نشان‌دهنده اینست که دارای وضعیت اقامت دائم در کانادا هستید. چنانچه به خارج از این کشور سفر کنید، برای برگشت به کانادا از طریق هواپیما، کشتی، قطار و یا اتوبوس نیازمند ارائه پاسپورت و کارت PR خود خواهید بود. آن دسته از افرادی که به خارج از کانادا سفر کرده و از کارت پی آر دارای اعتبار برخوردار نیستند و یا اینکه آنرا همراه خود نیاورده‌اند، باید پیش از برگشت به کانادا برای این مدرک مهم درخواست دهند.

عموما کارت PR با اعتبار ۵ساله برای فرد صادر می‌شود، اما در برخی مواقع اعتبار آن یکساله بوده و تاریخ انقضای آن بر روی کارت درج شده است. دولت کانادا تنها کارت‌های پی آر را به آدرس‌های داخل کشور ارسال می‌کند و ممکن است در بعضی مواقع از متقاضی درخواست شود تا آنرا از یکی از دفاتر دولتی کانادا به صورت حضوری دریافت نماید.

چه مواردی موجب از بین رفتن وضعیت اقامت دائم کانادا (PR) متقاضی می‌شود؟

در حالت کلی با منقضی شدن کارت پی آر ، وضعیت اقامت دائم شما از بین نمی‌رود. شما تنها در صورت قرارگیری در یک روند رسمی وضعیت اقامت خود را از دست خواهید داد. در صورت بروز موارد زیر موقعیت اقامت دائم شما از بین خواهد رفت:

  • یک افسر و مجری تصمیم‌گیرنده، پس از استعلام وضعیت و یا تجدید نظر مدرک PRTD شما اینطور تشخیص دهد که دیگر واجدشرایط لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا نیستید.
  • به صورت داوطلبانه از اقامت دائم خود صرف نظر کنید.
  • دستور حذف از سیستم اقامت دائم برای شما صادر و لازم الاجرا شود.
  • به یک شهروند کانادایی تبدیل شوید.

همچنین شما می توانید جهت اخذ ویزای کانادا و انجام کارهای اخذ ویزا از خدمات پیکاپ ویزا قصران گشت نیز استفاده کنید. 

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 92 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بیشتر از یک سال از زمان ظهور و شیوع ویروس کرونا در دنیا گذشته و ابعاد مشکلات و فجایع ناشی از این ویروس، هر روز گسترده‌تر می‌شود. در این میان، کشورهای مختلف دنیا به راهکارهای مختلفی برای کنترل کردن این ویروس و جلوگیری از شدت گرفتن آن متوسل شده‌اند. یکی از جدی‌ترین اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته، کنترل شدید مرزهای زمینی و هوایی توسط کشورهای مختلف بوده است.
این موضوع تا جایی پیش رفته که برخی کشورها در مقاطع زمانی مختلف، از ورود اتباع خارجی به داخل کشور ممانعت کرده‌اند. طبیعی است که در چنین شرایطی، امور مربوط به اخذ ویزای کشورهای مختلف دچار اختلال شود. ویزای شینگن یکی از همین ویزاها بوده که شرایط اخذ آن بعد از بحران کرونا دچار تغییر و تحول شده است.

شرایط سفر به اروپا بعد از شیوع کرونا


سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان به اروپا سفر می‌کنند. فرانسه، اسپانیا و ایتالیا از محبوب‌ترین مقاصد توریستی اتحادیه اروپا هستند و کشورهای دیگر مانند سوئیس، آلمان و... بیشتر درگیر سفرهای تجاری هستند. بنابراین کشورهای اروپایی به منظور حفظ سلامتی شهروندان خود و گردشگران، محدودیت‌های خاصی را برای ورود افراد تعیین کرده‌اند. ضمن اینکه همه‌گیر شدن ویروس کرونا باعث وضع برخی قوانین و مقررات خاص در رابطه با مرزها و مسافران شده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

محدودیت‌های ورود به اروپا ناشی از کرونا

یکی از مهم‌ترین محدودیت‌هایی که در حال حاضر در قاره اروپا وجود دارد، مربوط به ممنوعیت ورود اتباع کشورهای جهان سوم به اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است. البته این ممنوعیت مربوط به سفرهای غیرضروری است. حتی برخی از کشورهای اروپایی ممنوعیت‌های اضافی را در مورد سفر شهروندان سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نیز وضع کرده‌اند. با این وجود، هر یک از کشورهای عضو شینگن و اتحادیه اروپا مسئول سیاست‌های خود در ارتباط با مهاجرت و محدودیت‌های سفر هستند. 
علاوه بر این، هر مسافری که در دوران کرونا وارد کشورهای اروپایی شود باید از پروتکل‌های بهداشتی آن کشور تبعیت کند. این پروتکل‌ها و اقدامات از کشوری به کشور دیگر متفاوت است اما به طور کلی شرایط ورود به کشورهای اروپایی شامل موارد زیر می‌شود:
•    مدارک مربوط به تست منفی کرونا
•    انجام تست در هنگام ورود به کشور مقصد
•    قرنطینه اجباری
توصیه می‌شود مسافرات قبل از ورود به کشورهای اروپای، حتما شرایط خاص کشور مقصد را بررسی کنند.

شهروندان کدام کشورها می‌توانند وارد حوزه شینگن شوند؟

کشورهای اروپایی بر اساس یک سری فاکتورهای خاص، لیستی تحت عنوان ((مبدا امن)) را ایجاد کرده‌اند. این کشورها دارای شرایطی هستند که به شهروندان آنها این امکان را می‌دهد تا حتی برای سفرهای غیرضروری هم بتوانند وارد اروپا شوند. این شرایط شامل موارد زیر می‌شود:
•    تعداد موارد جدید COVID-19 طی 14 روز گذشته بیش از 25 مورد در هر 100000 نفر نبوده است.
•    میزان سرایت بیماری روند کاهشی یا پایدار داشته باشد.
•    بیش از 300 آزمایش در هر 100000 نفر در 7 روز گذشته انجام شده باشد.
•    نباید بیش از 4٪ این آزمایش‌ها مثبت باشد.
همچنین ممکن است وجود انواع مختلف ویروس کرونا در یک کشور و میزان آلودگی آنها نیز در نظر گرفته شود. آخرین لیست مبدا امن شامل کشورهای زیر بوده است:
•    استرالیا
•    نیوزلند
•    رواندا
•    سنگاپور
•    کره جنوبی
•    تایلند
•    چین

آیا شهروندان ایرانی می‌توانند ویزای شینگن بگیرند؟

ایران در حال حاضر به دلیل شرایط حاد کرونا در داخل کشورمان، جزو لیست مبدا امن اروپا قرار نداشته و در نتیجه شهروندان ایرانی قادر به دریافت ویزای شینگن برای سفرهای غیرضروری نیستند. این موضوع تا زمانی که ممنوعیت سفر اتحادیه اروپا برای ایرانیان پابرجا باشد، ادامه خواهد داشت. فقط در شرایط خاص است که درخواست اتباع کشورمان برای دریافت ویزای شینگن بررسی می‌شود. این شرایط برای کشورهای مختلف حوزه شینگن دارای تفاوت است.

چطور در دوران کرونا ویزای شینگن بگیریم؟

همانطور که گفته شد، ایرانی‌ها در حال حاضر امکان ارائه درخواست برای انواع ویزای کوتاه مدت شینگن از جمله ویزای توریستی شنگن را ندارند. اما کشورهای مختلف در برخی موارد خاص، درخواست ویزای شهروندان کشورمان را بررسی می‌کنند که در ادامه چند مورد از آنها به عنوان مثال ذکر شده‌اند:
ویزای شینگن هلند در دوران کرونا


طبق اعلام اداره مهاجرت هلند، شهروندان کشور ایران فقط در برخی شرایط خاص و استثنایی مانند مسائل بشردوستانه می‌توانند برای ویزای این کشور اقدام کنند. در صورت وجود رابطه طولانی با کسی که در حال حاضر در هلند زندگی می‌کند نیز احتمال بررسی درخواست ویزا وجود دارد. ضمن اینکه می‌توانید برای گرفتن ویزای تجاری فوری هلند نیز اقدام کنید. به جز این موارد، برای هیچ کدام از درخواست‌های ویزای کوتاه مدت شینگن پاسخی از سمت سفارت هلند داده نخواهد شد. ضمنا تمدید اعتبار ویزاهای قبلی نیز در شرایط کنونی امکان پذیر نیست.

ویزای شینگن سوئد در دوران کرونا


طبق اعلام سفارت سوئد در تهران، به منظور جلوگیری از گسترش ویروس COVID-19 و کاهش شیوع آن، اداره مهاجرت سوئد تصمیم گرفته تا در شرایط فعلی اکثر درخواست‌های ویزا را رد کند. این تصمیم مربوط به کشورهای خارج از اتحادیه اروپا می‌شود. البته کشورهایی که در لیست مبدا امن قرار دارند نیز از این تصمیم معاف هستند. این تصمیم ابتدا به مدت یک ماه به اجرا درآمد، سپس تمدید شد و تا اطلاع ثانوی نیز ادامه خواهد داشت.
شرایط سایر کشورهای عضو شینگن از جمله ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا و... نیز تقریبا به همین منوال است و شهروندان ایرانی تا اطلاع ثانوی امکان اخذ ویزای شینگن برای سفرهای غیرضروری را نخواهند داشت. ضمن اینکه سفارت برخی از این کشورها در حال حاضر تعطیل است. در صورتی که به دلایل ضروری قصد سفر به حوزه شینگن را دارید باید امور مربوط به درخواست ویزا را از طریق آدرس ایمیل سفارت کشور مربوطه پیگیری کنید. 
قوانین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مربوط به سفر به اروپا در دوران کرونا دائما در حال تغییر و به روزرسانی است و اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی عضو شینگن را دارید بهتر است اخبار موثق را به صورت روزانه از طریق مراجع معتبر پیگیری کنید.

شما می توانید از خدمات ما در قصران گشت از جمله اخذ ویزا و خدمات پیکاپ ویزا نیز استفاده کنید.

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 68 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یکی از شرایط کار در کانادا و اخذ ویزای کاری، گرفتن جاب آفر است. برای آشنایی با ماهیت جاب آفر (Job Offer) و شرایط و نحوه ی اخذ آن با ما همراه باشید تا توضیحات لازم را به شما ارائه دهیم.

کانادا کشوری چند ملیتی با فرصت های شغلی متعدد، متنوع و درآمدزا است. امنیت بالای شغلی، اقتصاد پویا، و سطح بالای رفاه زندگی از جمله ویژگی های مثبت کشور کاناداست و از این روست که متقاضیان بسیاری از سرتاسر جهان خواهان کار در کانادا و اخذ ویزای کاری کانادا هستند.

جاب آفر (Job Offer) یا پیشنهاد شغلی کانادا چیست؟

جاب آفر کانادا یا همان پیشنهاد شغلی کانادایی در واقع مدرکی است که یک کارفرمای کانادایی به شخص خارجی جویای کار می دهد و شامل جزییات شغلی است که کارفرما برای آن درخواست نیروی کار داده است. به طور کلی می توان گفت که نامه ی پیشنهاد شغلی شامل جزئیات کم تری نسبت به قرارداد شغلی است و حاوی اطلاعاتی مانند شرح وظایف کاری، حقوق و مزایای شغل و شرایط کاری مانند ساعات کاری و غیره می باشد.

جاب آفر در چه صورتی دارای ارزش و امتیاز است؟

به طور کلی می توان گفت که جاب آفر در صورتی معتبر و ارزشمند است که شغل پیشنهاد شده شرایط زیر را داشته باشد.

    • تمام وقت و غیر فصلی باشد.
    • حداقل مدت زمان آن یک سال باشد.
    • جزء لیست مشاغل مورد نیاز کانادا باشد.
    • بصورت کتبی و مستند باشد.
    • جزئیات موقعیت شغلی مانند حقوق و مزایا، شرح وظایف کاری و شرایط شغلی در آن ذکر شده باشد.
 

کشور کانادا نیز مانند هر کشور پیشرفته ی دیگری دارای مراکز کاریابی متعددی است. کافیست در موتور جستجوگر گوگول چرخی بزنید تا با این مراکز آشنا شوید. ولی برای یافتن شغل مناسب و دریافت جاب آفر یا قرارداد کاری از کارفرمای آلمانی باید از موسسه ای کاریابی که در این زمینه فعالیت دارد کمک بگیرید زیرا باید به صورت کامل به قوانین آن کشور مسلط باشند و با کارفرماهای خارجی در ارتباط باشند.

 شرکت ها، کارخانجات، موسسات و هلدینگ های بزرگ برای استخدام نیروی کار مورد نیاز، به اطلاع رسانی در مراکز کاریابی متوسل می شوند و بدین ترتیب افراد جویای کار می توانند با ارائه ی رزومه شان احتمال یافتن شغل مناسب خود را بالا ببرند.

*** جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص مدت زمان صدور ویزای توریستی و تحصیلی کانادا پیشنهاد می شود بر روی لینک کلیک کرده و مقاله مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا و مقاله مدت زمان صدور ویزای تحصیلی کانادا را مطالعه فرمایید.همچنین می توانید از خدمات پیکاپ ویزا کانادا نیز بهرمند شوید.

 

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 88 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مهاجرت از طریق تحصیل فرزند یکی از راه های مهاجرت است که معمولاً برای افرادی که فرزند دانش آموز دارند، مورد سوال می شود. مهاجرت از طریق تحصیل فرزند موضوع این مقاله است و به تمامی جنبه های این نوع مهاجرت می پردازیم.

پیش از شروع بحث بهتر است در ابتدای راه بدانید که منظور از «فرزند» در مهاجرت از طریق فرزند در واقع فرزند زیر 18 سال است که در مقاطع پیش از دانشگاه (دبستان، دبیرستان دوره اول و دوم) تحصیل می کند. اگر فرزند شما دیپلم خود را گرفته و در صدد ورود به دانشگاه است، این روش مهاجرت برای شما بعنوان والدین او امکان پذیر نیست.

اخذ ویزا از طریق تحصیل فرزند

همانطور که می دانید و ما نیز بارها در مقالات مختلف به آن اشاره کردیم، مهاجرت به معنای این است که شما اقامت دائم کشور موردنظرتان را به دست آورید و این پروسه راحت و سریع اتفاق نمی افتد. شما قبل از تکمیل مهاجرت و اخذ اقامت دائم نیاز دارید تا در ابتدای کار موفق به اخذ ویزای موقتی شوید که زمینه حضور شما در آن کشور را فراهم می کند.

پس از اخذ ویزا و ورود به کشور موردنظرتان، از طریق انجام برخی اقدامات می توانید برای دریافت ویزای دائم و در نهایت اخذ شهروندی و پاسپورت آن کشور اقدام کنید.

پس شاید «اخذ ویزا از طریق تحصیل فرزند» عبارت درست تری نسبت به «مهاجرت از طریق تحصیل فرزند» باشد. ابتدا فرزند شما باید موفق به اخذ ویزای دانش آموزی کشور موردنظرتان شود و پس از آن شما بعنوان سرپرست او برای اخذ ویزاخودتان بخاطر اینکه فرزند زیر 18 سال شما در حال تحصیل در آن کشور است، اقدام کنید.

ویزای گاردین

همانطور که شما فکر می کنید فرزند زیر 18 سال شما برای تحصیل در مدارس کشوری خارجی به یک سرپرست در آن کشور نیاز دارد، قوانین مهاجرتی کشورهای خارجی نیز همینطور فکر می کنند.

فرزند زیر 18 سال شما برای تحصیل در مدارس خارجی نیاز به معرفی سرپرستی در آن کشور دارد. اگر بستگان شما در کشور موردنظرتان زندگی می کنند و اقامت این کشور را دارند، می توانید آنها را بعنوان سرپرست فرزندتان انتخاب کنید؛ در غیر این صورت، می توانید خودتان اقدام به اخذ ویزا کنید، ویزایی که طبق قوانین مهاجرتی «ویزای گاردین» شناخته می شود و  اخذ آن در واقع همان اخذ ویزا از طریق تحصیل فرزند است.

شما از طریق اخذ ویزای گاردین می توانید همراه فرزندتان در آن کشور اقامت داشته باشید و با انجام برخی اقدامات به فکر اخذ اقامت دائم برای خود و خانواده‌تان باشید.

قوانین مهاجرت از طریق تحصیل فرزند

این روزها و با شرایط اقتصادی که شاهد آن هستیم، بسیاری از والدین به فکر تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال خود در سایر کشورها هستند تا بتوانند زمینه یک آینده بهتر را برای فرزندانشان رقم بزنند و نیم نگاهی نیز به اخذ ویزا و مهاجرت از طریق تحصیل فرزند در مدارس این کشورها داشته باشند.

تحصیل زیر ۱۸ سال در خارج از کشور و مهاجرت والدین از طریق تحصیل فرزندان، قوانین و مقررات خاصی در سطح بین المللی دارد. برخی از قوانین در همه کشورها یکسان است و در برخی از آنها تفاوت های گاهاً زیادی دیده می شود. 

امروزه اغلب کشورها تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال و اعطای ویزای موقت به والدین از طریق تحصیل فرزندانشان را با داشتن شرایط خاص می پذیرند اما کشورهای انگلستان، آمریکا، استرالیا و کانادا شرایط بهتری در این نوع اخذ ویزا و مهاجرت دارند؛ موضوعی که باعث شده بیشتر اینچنین درخواست ها برای این کشورها باشد.

شما از طریق مهاجرت استانی کانادا (روش PNP) می توانید هر استان کانادا که علاقمند به سکونت و زندگی در آن هستید را انتخاب و مقدمات اخذ اقامت دائم کانادا را فراهم کنید.

شرایط اخذ ویزا از طریق تحصیل فرزند

  • داشتن فرزند 6 تا 18 ساله

  • داشتن تمکن مالی (شما تا شاغل شدن راه زیادی در پیش خواهید داشت بنابراین باید از پس هزینه های زندگی خود و فرزندتان و همچنین هزینه های تحصیل در مدارس کشور موردنظر بربیایید)

  • اخذ پذیرش از یکی از مدارس (نیاز به مدرک زبان برای دانش آموز نیست)

  • اخذ ویزای دانش آموزی برای فرزند زیر 18 سال

  • اخذ ویزای گاردین برای یکی از والدین (نیازی به مدرک زبان نیست)

    مهاجرت از طریق تحصیل فرزند چگونه است؟

    فهمیدیم که شما از طریق تحصیل فرزند زیر 18 سال خود در یکی از مدارس کشور موردنظرتان، می توانید ویزای گاردین را اخذ کنید تا بعنوان سرپرست و کفیل فرزندتان وارد خاک آن کشور شوید تا نیازهای مالی و عاطفی فرزندتان را تأمین کنید اما سوال اینجاست که رویه اخذ ویزای دائم و در نهایت اخذ شهروندی و تکمیل مهاجرت خود و خانواده‌تان به کشور موردنظرتان چگونه است؟

    شما پس از فراهم آوردن شرایط اخذ ویزا از طریق تحصیل فرزندتان وارد خاک کشور مدنظرتان می شوید. همانطور که گفتیم فرزند زیر 18 سال از طریق ویزای دانش آموزی و یکی از والدین از طریق ویزای گاردین به کشور مربوطه اعزام می شوند. اگر قصد مهاجرت دارید، پدر یا مادری که همراه با فرزند اعزام می شود، باید تلاش کند تا ویزای گاردین خود را به یکی از ویزاهای تحصیلی یا کاری تبدیل کند.

    در روش اخذ ویزای تحصیلی، شما بعنوان پدر یا مادری که با ویزای گاردین وارد خاک کشور مقصد شدید، در ابتدا باید با داشتن مدرک زبان معتبر (معمولاً نمره بالای 6 آیلتس و فرقی نمی کند که این مدرک در ایران اخذ شده باشد یا بعد از سفرتان آن را گرفته باشید) نسبت به اخذ پذیرش تحصیلی یکی از دانشگاه ها اقدام کنید. شما با اخذ ویزای دانشجویی زمینه اقامت دائم خود و خانواده تان را فراهم می کنید.

    پدر یا مادری که موفق به اخذ ویزای دانشجویی برای خود شود، دیگر نگران هزینه تحصیل فرزند خود نخواهد بود چرا که هزینه تحصیل فرزند زیر 18 سال رایگان می شود. او همچنین اجازه کار پیدا خواهد کرد (معمولا با محدودیت 20 ساعت در هفته) و همچنین می تواند برای همسر خود که در ایران است، درخواست ویزای کاری کند (این ویزای کاری زمینه کار تمام وقت همسر را فراهم می کند). لازم به ذکر است که با ویزای دانشجویی خود می تواند فرزندان زیر 18 سال دیگر خود را نیز به کشور موردنظر ببرد تا آنها نیز از تحصیل رایگان در مدارس عالی بهره مند شوند.

    پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه نیز به شما ویزای Work Permit اعطا می شود تا با در دست داشتن مدرک تحصیلی معتبرتان به دنبال کار بگردید. بعد از آن نیز می توانید به راحتی برای خود و سایر اعضای خانواده به دنبال اقامت دائم باشید.

    هزینه مهاجرت از طریق تحصیل فرزند

    همانطور که بارها در این مقاله اشاره کردیم، پروسه مهاجرت از طریق تحصیل فرزند کمی پیچیده است. هزینه این نوع از مهاجرت بسته به اینکه کدام کشور را مدنظر دارید، متفاوت است.

    مهاجرت از طریق تحصیل فرزند از جمله روش های مهاجرتی طولانی است که به ازای تک تک اعضای خانواده هزینه در بر خواهد داشت پس تعداد نفرات خانواده شما نیز بر هزینه این روش مهاجرتی تأثیر گذار است.

    ثبت نام مدرسه فرزند 18 ساله‌تان و اخذ ویزای دانش آموزی او، ویزای گاردین شما بعنوان سرپرست، مدرک زبان معتبر و پذیرش تحصیلی دانشگاه برای شما و ویزای کاری همسرتان در کنار هزینه های زندگی و تحصیل خودتان، جمعاً هزینه روش مهاجرت از طریق تحصیل فرزند زیر 18 سال خواهد بود.

    هزینه مهاجرت از طریق تحصیل فرزند حتی در صورتی که کشوری را هم مدنظر داشته باشید، موضوعی نیست که بتوانید در وب سایت موسسات مختلف به درستی به آن دست یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه مهاجرت از طریق تحصیل فرزند با مشاوران ما در مجموعه قصران گشت  تماس حاصل کنید.می توانید از خدمات دیگر ما در مجموعه قصران گشت از جمله اخذ ویزا کانادا ، وقت سفارت و خدمات پیکاپ ویزا استفاده نمایید. 

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 69 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

مراحل اخذ پیکاپ پاسپورت ویزای انگلیس

 کشور انگلیس از گذشته تا کنون از قطب‌های برتر اروپا محسوب می‌شود و در تاریخ بسیاری از کشورهای دنیا تاثیر بسزایی را داشته است. امروزه هزاران نفر از سرتاسر دنیا به قصد تحصیل، کار و یا به عنوان توریست راهی این کشور صنعتی می‌شوند. در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره اخذ ویزا و پیکاپ پاسپورت انگلیس را بررسی کنیم.

نگلستان در میان کشورهای جی 8 یکی از بهترین استانداردهای زندگی را دارد و در حوزه‌ی تحصیلی از سطح علمی بالایی برخوردار است. لندن بزرگ‌ترین شهر انگلیس می‌باشد و یکی از مراکز عمده توریستی تجاری، اقتصادی و فرهنگی و هنری می‌باشد و اقلیت‌های مختلفی از ایران و سایر کشورهای جهان در آن حضور دارند. ویزای انگلیس در کشورهای متحده پادشاهی انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی که در اسناد رسمی بریتانیا برای اختصار انگلستان نامیده می‌شود، معتبر است.

نماینده رسمی سفارت انگلیس در تهران شرکت VFS Global می‌باشد که به تمامی درخواست های ایرانیان شامل درخواست های توریستی، تجاری، تحصیلی و … رسیدگی می‌نماید. این دفاتر که به عنوان نماینده سفارت انگلیس شناخته می‌شوند، کارهای اخذ ویزا را در کم‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسانند و از زمان بازگشایی دفتر VFS در تهران، می‌توان نوید کاهش دغدغه‌ها در مورد اخذ ویزاهای انگلیس را به هموطنان داد.

توجه داشته باشید که برای اخذ ویزا و وقت سفارت انگلیس، گردش مالی مناسب و حساب بانکی قوی، از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تأیید صلاحیت اتباع دیگر کشورها برای سفر به انگلیس است. مدت ویزای انگلیس از ۶ ماه آغاز شده و بسته به نوع سفر تا ۱۰ سال ادامه می‌یابد. در ادامه انواع ویزای انگلیس آشنا می‌شویم.

ویزای تجاری انگلیس
اگر شما می‌خواهید برای تجارت و کار راهی انگلیس شوید باید ویزای تجاری دریافت کنید که این نوع ویزای انگلیس در قالب‌های متفاوتی صادر می‌شوند؛

ویزای سرمایه‌گذاری (Investores):  برای اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلستان باید مبلغ معینی در یکی از شرکت­های سهامی انگلستان و مبلغ مشخصی نیز در زمینه موردنظر خود نقدینگی داشته باشید. متقاضیان دریافت این نوع ویزای کاری به مدرک تحصیلی نیاز ندارند اما ملزم به کسب نمره حداقل شش و نیم از تمام بخش­های آزمون آیلتس هستند. اگر موفق به دریافت ویزای سرمایه گذاری شوید می­توانید همسر و فرزندانتان را نیز به همراه خود ببرید.
ویزای کاری: متقاضیان این نوع ویزای کاری باید از یکی از موسسات انگلستانی پیشنهاد کاری بلند مدت یا کوتاه مدت داشته باشند؛ البته باید کارفرما مبلغ مشخصی را به عنوان حمایت از شما و تضمین تامین منابع مالی شما به یک حساب معتبر واریز کند. این نوع ویزا مورد استقبال ورزشکاران حرفه­ای و رهبران مذهبی قرار گرفته است.

ویزای توریستی
ویزای توریستی انگلیس به افرادی تعلق می‌گیرد که با هدف گردش و تفریح می‌خواهند به این کشور سفر کنند. اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. فرم تقاضای ویزای انگلیس را لازم است که به صورت آنلاین در وب سایت visa4uk تکمیل نمایید. تعیین محل و زمان انگشت نگاری و واریز وجه سفارت نیز به صورت آنلاین می باشد. حضور متقاضی جهت ارائه مدارک، و انجام انگشت نگاری ضروری است.

ویزای ویزیتور


ویزای دیدار اقوام انگلیس برای متقاضیانی است که می خواهند برای دیدار اقوام ، دوستان و آشنایان وارد انگلستان شوند. در ویزای ویزیتور موارد متعددی توسط سفارت بررسی می شود که از مهمترین آن ها می توان به بررسی شرایط مالی، خانوادگی و اطمینان از ترک خاک انگلستان پیش از اتمام مهلت ویزای انگلیس اشاره نمود. افسران ویزا سابقه مهاجرتی، شرایط خانوادگی و کاری متقاضیان را در نظر می‌گیرند. تاریخچه سفر متقاضیان به کشور انگلستان، کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، استرالیا و… از نکات مثبت پرونده محسوب می گردد.

ویزای تحصیلی


به‌دلیل سطح بالای آموزشی در کشور انگلستان بسیاری متقاضیان مختلفی از سرتاسر جهان هرساله به‌دنبال اخذ ویزای تحصیلی هستند. تحصیل در انگلستان در زمینه های مهندسی، علوم و هنر و پزشکی، مدیریت و فاینانس به کلیه متقاضیان تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان پیشنهاد میشود. اعتبار دانشگاه های انگلستان در دنیا باعث میشود این کشور مانند آهنربا دانشجویان خارجی را به خود جذب کند. انگلستان با داشتن تنها ۱ درصد جمعیت دنیا دارای ۸ درصد تولید علم در دنیاست. بیش از ۶۰۰ هزار دانشجوی بین المللی در انگلستان در حال تحصیل هستند. توجه داشته باشید که داشتن مدرک 5.5 تا 4.5 IELTS برای شروع تحصیل در دوره های پیش نیاز و پیش دانشگاهی و مدرک زبان برابر با آیلتس 6.5 تا 7.0 یا تافل 103برای دوره های فوق  لیسانس الزامی است.

پیکاپ پاسپورت انگلیس


همان‌طور که می‌دانید خدمات وقت سفارت انگلیس در تهران صورت می‌گیرد اما به‌دلیل شلوغی و تقاضای بالای بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به کشور در شهرهای استانبول و آنکارا سفر کنند. سفارت انگلیس اصل پاسپورت فعلی و پاسپورت های قبلی را از متقاضی دریافت می کند. متقاضی می تواند برای بازگشت از سفارتخانه ایران برگه عبور دریافت نماید. از آنجایی که جهت درج ویزا نیازی به حضور شخص نیست پاسپورت ها می توانند از طریق نماینده به سفارت تحویل داده شوند که پروسه‌ی ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن به متقاضی "پیکاپ پاسپورت" گفته می شود. یکی از امتیازاتی که سفارت در اختیار متقاضیان قرار می دهد خدمات پیکاپ پاسپورت انگلیس است که با استفاده از آن نیازی به حضور متقاضی نمی باشد و پس از مدت زمان 2 الی 3 هفته متقاضی ایمیلی از سفارت انگلیس دریافت خواهد کرد . بعد از دریافت جواب سفارت از طریق ایمیل ( پذیرش، عدم پذیرش ) باید مدارک خود را برای پیکاپ پاسپورت آماده نماید.

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 87 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

تمکن مالی چیست؟

ارائه‌ی تاییدیه‌ی بانک برای سفر به برخی کشورها و اخذ پذیرش بعضی از دانشگاه‌ها ضروری می‌باشد. این تاییدیه مبنی بر این است که شخص شرایط مالی مناسب و قابل قبولی را برای دریافت روادید آن کشور دارا می‌باشد. گواهی تمکن مالی کانادا که اغلب در تمامی شعب بانک‌ها صادر می‌شود، سندی معتبر و رسمی‌ست که موجودی انواع حساب‌‌های شخص و نرخ آن به ارز مورد نظر در آن ثبت می‌شود. این گواهی معمولاً بنا به درخواست فرد به دو یا چند زبان ارائه می‌گردد.

تمکن مالی ویزای کانادا

تمکن مالی ویزای کانادا شامل مانده حساب فرد به دلار کانادا، مبالغ ورودی به حساب درخواست‌کننده، مبالغ خروجی از حساب درخواست‌کننده و گردش حساب می‌باشد. بازه تمکن مالی و گردش حساب مورد نظر سفارت کانادا، از ۳ ماه قبل از درخواست تا تاریخ درخواست می‌باشد. مدت اعتبار تمکن مالی ویزای کانادا، 30 روز از تاریخ صدور آن می‌باشد. تمکن مالی کانادا، باید دارای مهر شعب ارزی بانک صادر کننده باشد و مدیر شعبه ارزی نیز آن را به امضاء برساند.

میزان تمکن مالی

درخواست‌کننده اخذ ویزای کانادا، با مدارک تمکن مالی خود باید به دولت کانادا ثابت کند که توان مالی لازم برای اقامت در کانادا را دارا می‌باشد و برای برآورده کردن حداقل‌های زندگی در این کشور، با مشکلی مواجه نخواهد بود. با توجه به اطلاعات ارائه شده‌ی سفارت کانادا، وجه مورد نیاز تمکن مالی ویزای کانادا، برای هر نفر ۵۰٫۰۰۰ دلار کانادا می‌باشد. اما این نرخ برای انواع مختلف ویزا متفاوت است که در ادامه انواع ویزای کانادا و نرخ آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

میزان تمکن مالی ویزای کاری کانادا

درخواست‌کننده ویزای کار کانادا، نمی‌تواند از شخص دیگری برای امرار معاش خود مبلغی قرض بگیرد و باید توانایی پرداخت تمامی هزینه‌های زندگی خود را، قبل از پرداخت حقوق و مزایای شغل جدید داشته باشد.

اگر همسر و فرزندان‌تان، همراه با شما در کانادا اقامت داشته باشند، می‌توانید در صورت لزوم از منابع مالی آن‌ها نیز استفاده کنید.

اگر شرکت و یا کارفرما، دعوت نامه‌ای جهت همکاری با شما ارسال کند، شما باید با مدارک تمکن مالی، این اطمینان را به آن‌ها بدهید که برای تامین هزینه‌های اولیه خود در کشور کانادا، دچار مشکل نخواهید شد.

بودجه مورد نیاز به دلار کانادا تعداد افراد خانواده
۳,۳۶۱$ برای هر عضو بیشتر
۱۲,۴۷۵$ ۱
۱۵,۵۳۱$ ۲
۱۹,۰۹۳$ ۳
۲۳,۱۸۱$ ۴
۲۶,۲۹۲$ ۵

میزان تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا

کانادا به علت شهریه‌های کم دانشگاه‌ها و هزینه‌های مناسب برای زندگی، مقصد مورد علاقه‌ی دانشجویان بین المللی است. برای ادامه تحصیل در کانادا، تمکن مالی بودجه‌های در دسترس برای پرداخت شهریه و هزینه‌های زندگی مورد نیاز است.

متوسط شاخص هزینه تحصیل در کانادا، ۱۵ هزار دلار کانادا تخمین زده می‌شود. این مقدار برای موسسات آموزشی و دانشگاه‌های مختلف، متفاوت است.

دانشجویان علاوه بر هزینه‌های آموزشی، موظف به پرداخت هزینه‌های اقامت و زندگی نیز می‌باشند.

تمکن مالی ویزای توریستی کانادا

گواهی تمکن مالی ویزای توریستی کانادا، می‌تواند بسیار تاثیرگذار در تائید و حتی رد درخواست ویزای توریستی کانادا باشد. مبلغ تمکن مالی ویزای توریستی کانادا، شرایط مربوط به پیشینه سفر و اسناد ملکی درخواست‌کننده را تعیین می کند. با توجه به اعلام سفارت کانادا، گواهی تمکن مالی ویزای کانادا برای شخص متقاضی حدود ۵۰ هزار دلار کانادا می باشد و برای هر عضو از خانواده که ایشان را همراهی کند، ۱۰ هزار دلار کانادا اضافه می شود؛ اما اگر تمکن مالی ویزای توریستی کانادا، بیشتر از مبلغ اعلام شده سفارت این کشور باشد، شرایط پیشینه سفر و اسناد ملکی برای ایشان عوض خواهد کرد. با بیشتر شدن مبلغ تمکن مالی، تعداد سفرهای خارجی فرد متقاضی و همچنین اموال منقول و غیرمنقول وی نیز باید بیشتر باشد. دلیل به وجود آمدن این شرایط، عدم ارائه تمکن مالی جعلی از سوی شخص متقاضی می‌باشد.

راه‌های اثبات تمکن مالی

شما در گام اول باید به اداره مهاجرت کانادا ثابت کنید که از خودتان و اعضای خانواده‌تان که با شما هستند می‌توانید تا هر زمان که در کانادا هستید حمایت مالی کنید. شما می‌توانید وجوه خود را با موارد زیر اثبات کنید:

  • ارائه رسید پرداختی دانشگاه که اثبات می کند دانشجو دست کم شهریه ترم اول را پرداخت کرده است.
  • اثبات یک حساب بانکی به نام درخواست‌کننده (برای متقاضیان زیر ۱۸ سال حساب بانکی بایستی به نام یکی از والدین باشد)
  • نامه تمکن مالی و گردش حساب بانکی درخواست‌کننده در چهار ماه گذشته (نامه‌های بانک می‌تواند به دلار کانادا باشد)
  • ارائه مستندات ملکی به نام دانشجو
  • در صورتی که دانشجو ازدواج کرده باشد و املاک و مستغلات به نام همسر او باشد می‌تواند با ارائه مدارک مربوط به دارایی همسر، توانایی مالی خویش را ثابت کند.
  • در صورتی که دانشجو ازدواج کرده باشد، ارائه تعهد‌نامه محضری از همسر که هزینه‌های تحصیلی دانشجو را برعهده گرفته است.
  • میزان تمکن مالی درخواست‌کننده: شهریه یکسال دانشگاه یا کالج +۱۰۰۰۰ دلار
  • میزان تمکن مالی درخواست‌کننده و همسر: شهریه +۱۰۰۰۰+ ۴۰۰۰ دلار کانادا
  • میزان تمکن مالی درخواست‌کننده با همسر و یک فرزند: شهریه دوره +۱۰۰۰۰+۴۰۰۰+۳۰۰۰
  • اگر شما بورس تحصیلی دارید باید مدارک لازم برای اثبات آن از طرف دانشگاه را به سفارت ارائه دهید.

مواردی که باید در نامه مشخص باشد

دقت کنید که در نامه ارسالی حتما موارد زیر مشخص شده باشند. این موارد از اهمیت بالایی برخوردار است:

  • نامه در سربرگ بانک باشد
  • توصیه می‌شود نامه‌ی بانک به اسم اپلیکنت اصلیباشد.
  • اطلاعات تماس بانک هم‌چون آدرس پستی، شماره تماس و آدرس ایمیل در نامه ذکر شده باشد.
  • شماره حساب
  • تاریخ افتتاح حساب (باید حداقل ۶ ماه از آن گذشته باشد)
  • موجودی روز حساب
آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 65 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

اخذ ویزای کانادا متقاضیان زیادی در سرتاسر دنیا دارد که با توجه به هدف سفر افراد نوع ویزا متفاوت می‌باشد.

تمامی فعالیت‌های سفارت کانادا در ایران به حالت تعلیق درآمده است و شهروندان ایرانی برای دریافت ویزا باید از طریق نمایندگان قانونی در کشورهای همسایه همانند ترکیه اقدام کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق آنلاین نیز مراحل اخذ ویزای کانادا را انجام دهند. اخذ وقت سفارت کانادا در شهرهای آنکارا و استانبول صورت می‌گیرد.

مزیت اخذ وقت سفارت کانادا در ترکیه چیست؟

مزیت بزرگی که اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول دارد، امکان پرواز روزانه به این شهر است؛ توجه کنید که تمام مراحل انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری در دفتر VAC در کمتر از ۱ ساعت پایان می‌یابد و در صورتی که متقاضیان بتوانند از پرواز روزانه استفاده کنند، می‌توانند در اولین ساعات صبح راهی استانبول شوند و پس از انجام انگشت‌نگاری و گشت و گذار در شهر استانبول، در بعد از ظهر همان روز به ایران بازگردند و از اقامت در استانبول معاف شوند. این ویژگی در مورد وقت سفارت کانادا در آنکارا وجود ندارد و متقاضیان مجبور به اقامت دو روزه در آنکارا هستند.

انواع ویزای کانادا

ویزای توریستی

متقاضیانی که قصد تفریح و بازدید از مراکز گردشگری و توریستی کانادا را دارند مستلزم دریافت ویزای توریستی این کشور را دارند. این نوع ویزا به صورت یک بار ورود (Single) و چندبار ورود (Multiple) صادر می‌شود و برای مدت مشخصی اعتبار دارد. نکته‌‌ی قابل توجه این است که ویزای multiple به مدت 10 سال اعتبار دارد. برای دریافت ویزای توریستی کانادا در ترکیه می‌توانید از طریق تور آنکارا و تور استانبول به این کشور سفر کنید.

ویزای کار کانادا

هرساله هزاران نیروی کار خارجی برای بازده‌های زمانی مشخص درخواست ویزای کار کانادا را صادر می‌کنند. ویزای کار کانادا داری شرایط خاصی می‌باشد و کشور کانادا نیروهای کار ماهر و باتجربه را جذب می‌کند. به یاد داشته باشید برای این‌که مجوز کاری کانادا را اخذ نمایید به شرکت و کارفرمایی نیاز است که شهروند دائمی این کشور باشند.

ویزای تحصیل

بیش از 13000 دانش‌آموز درخواست ویزای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا را می‌دهند. سیستم آموزشی کانادا از کیفیت بالایی برخوردار است و هرساله مقاله‌های علمی و پژوهشی از سوی دانشگاه‌ها و مراکز علمی این کشور به چاپ می‌رسد. متقاضیانی که با استفاده از این ویزا وارد خاک این کشور می‌شوند باید مدارکی که نشان‌ دهنده‌ی توان مالی آن‌ها جهت پرداخت هزینه‌های دوران فرصت مطالعاتی و مخارج زندگی در کانادا می‌باشد را ارائه دهند.

ویزای سرمایه‌گذاری

یکی از روش‌های اخذ ویزای کانادا، سرمایه‌گذاری در این کشور است. برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری، متقاضی باید تعهد دهد که تا مبلغ 800000 دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کند و این مبلغ تا 5 سال نزد دولت کانادا خواهد ماند. همچنین شما باید مدارکی ارائه دهید که نشان دهد که به اندازه‌ی کافی پول برای پشتیبانی مالی خانواده‌ی خود در این کشور خواهید داشت.

پیکاپ ویزای کانادا

پس از انجام انگشت نگاری و دریافت نتیجه ویزا از مشاور خود، در صورتی که پاسخ ویزای متقاضی مثبت باشد، متقاضی یا نماینده او با دست داشتن اصل پاسپورت و رسید سفارت می‌توانند برای دریافت پیکاپ ویزا اقدام کنند. اگر نماینده متقاضی به جای او برای پیکاپ اقدام می‌کند، حتما فرم معرف تکمیل شود. این فرم را از دفاتر آژانس دریافت کنید.

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 74 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

هر ساله میلیون‌ها نفر به حوزه شینگن یا همان محدوده ارضی اتحادیه اروپا سفر می‌کنند. در حالی که دغدغه امنیت در داخل مرزها و معضل مهاجران غیرقانونی در اروپا همچنان به قوت خود باقی است، کشورهای عضو پیمان شنگن تلاش دارند تا با به روزرسانی مقررات و وضع تدابیر جدید ورود مسافران را ساماندهی کرده و راه را برای ورود ببشتر مسافران قانونی تسهیل نمایند.

با اجرایی شدن قوانین جدید در سال‌های پیش رو، سفر به اروپا دستخوش تغییرات عمده‌‌ای خواهد شد. از این به مسافران توصیه شده است که از تغییرات تازه آگاه باشند و خود را آماده کنند. در زیر نگاهی می‌اندازیم به شماری از این تغییرات اعلام شده که قرار است در آینده نزدیک اعمال شوند

افزایش هزینه درخواست ویزا

از ژانویه ۲۰۲۰ مسافرانی که قصد دارند ویزای محدوده شنگن را دریافت کنند باید هزینه‌ بالاتری نسبت به قیمت فعلی بپردازند.

بنابر مقررات جدید، هزینه درخواست صدور ویزای شنگن ۳۳ درصد افزایش خواهد یافت، در نتیجه متقاضیان باید به جای ۶۰ یورو فعلی مبلغ ۸۰ یورو را بابت خدمات کنسولی بپردازند. بنابر اعلام اتحادیه اروپا درآمد حاصل از این افزایش تعرفه صرف بهبود تجهیزات برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی خواهد شد.

سوئیس اولین کشور عضو پیمان شنگن است که از ۲ فوریه ۲۰۲۰ این افزایش قیمت را انجام خواهد داد. انتظار می‌رود مابقی کشورهای عضو اتحادیه نیز بالا بردن مبلغ درخواست ویزا را تقریبا از همین محدوده زمانی در دستور کار قرار دهند.

پایان مهر زدن بر گذرنامه‌ها

از سال ۲۰۲۲ به بعد پاسپورت مسافران غیراروپایی که به محدوده شنگن وارد می‌شوند، مهر نخواهند خورد. نام مسافران و اطلاعات آنان به هنگام ورود یا خروج از مرزهای اتحادیه اروپا در سامانه جامعی به نام سامانه ورود/خروج (EES) ثبت می‌شود و در نتیجه با جایگزین شدن این سیستم دیگر نیازی به زدن مهر در پاسپورت‌ها نخواهد بود.

پیشرفته‌تر شدن کنترل‌های مرزی

در کنار فعال شدن سامانه ورود/خروج که جایگزین مهر در گذرنامه خواهد شد، فناوری‌های دیگری نیز پیش بینی شده‌اند که رفت و آمد به درون حوزه شنگنرا آسان‌تر و ایمن‌تر می‌سازند.

از جمله این اقدامات سامانه تشخیص هویت بیومتریک فرودگاهی است. در این روش که در حال حاضر در فرودگاه لیسبون در پرتغال به صورت آزمایشی فعال شده است، مسافران دیگر به ارائه پاسپورت خود برای عبور از گذرگاه‌های مرزی نیازی ندارند. در این روش، مسافران به جای ایستادن در صف‌های طویل کنترل فرودگاه قادر خواهند بود تنها با نشان دادن صورت و اثر انگشت خود به یک نمایشگر تشخیص هویت، به سرعت از این مرحله عبور کنند.

فناوری هوش مصنوعی به مسئولان اجازه می‌دهد هویت فرد را مورد تایید قرار دهند یا در صورت جعل روادید از ورود وی به درون کشورهای عضو اتحادیه اروپا جلوگیری کنند.

عدم نیاز به سفر به کشور ثالث برای تسلیم درخواست صدور روادید

لایحه قانون الحاقی برای محدوده مرزی شنگن که در ماه ژوئن توسط شورای اتحادیه اروپا به تصویب رسید، شامل مفادی است که پروسه دریافت ویزا را تسهیل و تسریع می‌کند. بنا بر قانون جدید، دیگر نیازی نخواهد بود که مسافری برای درخواست ویزای شنگن به یک کشور ثالث سفر کند.

بنابر قانون جدید که از ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ اجرایی خواهد شد اگر عضوی از اتحادیه اروپا خدمات کنسولی خود را به هر دلیلی در کشور محل اقامت مسافر ارائه نکند، این مهم باید توسط یک عضو دیگر اتحادیه اروپا در آن کشور نمایندگی شود. به این معنی که کشور جانشین می‌تواند به نیابت از اتحادیه اروپا فرم‌های درخواست ویزا را بررسی کند.

راه حل دیگر نیز این است که کشور اروپایی فاقد دفتر نمایندگی، با یک سرویس ارائه دهنده خارجی در کشور میزبان همکاری کند و اختیار صدور ویزا در محل را به آن سرویس محول کند.

فاصله زمانی میان درخواست اخذ روادید و تاریخ انجام سفر

تا کنون مسافران اجازه داشتند حداکثر ۳ ماه قبل از تاریخ سفرشان درخواست خود را برای اخذ ویزای شنگن ارائه دهند. با قوانین جدید، این مدت سه ماه دیگر اضافه خواهد شد و به شش ماه خواهد رسید.

در عین حال قانون قبلی برای کف زمانی درخواست ویزا پابرجاست و مسافران نمی‌توانند برای کمتر از سه ماه آینده تقاضای ویزا کنند. امری که البته استثنابردار است و مسئولان کنسولگری در موارد اضطراری می‌توانند ویزا را در زمانی کمتر از ۱۵ روز کاری آتی صادر کنند.

شهروندان بدون نیاز به روادید

گردشگران کشورهایی که برای ورود به حوزه شنگن نیاز به ویزا ندارند نیز تحت تاثیر تغییرات جدید در قوانین اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.

در واقع از ژانویه ۲۰۲۱ به بعد برای اولین بار این شهروندان به منظور ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ملزم به پر کردن فرمی در سامانه موسوم به مجوز الکترونیکی سفر (ETIAS) هستند.

پر کردن این فرم حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و مقامات اتحادیه با بررسی پیشینه امنیتی فرد تصمیم خواهند گرفت که آیا ورود متقاضی به محدوده شنگن بلامانع است یا خیر. مسافران تاییدیه این سامانه را در ایمیلی دریافت خواهند کرد و تنها کافی است در درگاه‌های مرزی اتحادیه اروپا آن را به ماموران نشان دهند.

ورود بریتانیایی‌ها به محدوده شنگن

در حالی که با اجرایی شدن قوانین جدید ویزای شینگن 2020 بسیاری از مسافران به کشورهای عضو اتحادیه اروپا راحت‌تر خواهد شد، این امر شامل شهروندان با ملیت بریتانیا نخواهد بود.

بریتانیایی‌ها تا امروز می‌توانستند آزادانه و بدون نیاز به ویزا یا حتی پاسپورت در حوزه شنگن تردد کنند. اما با به سرانجام رسیدن برکسیت، بریتانیا نیز به عنوان یک کشور غیرعضو اتحادیه اروپا درنظر گرفته خواهد شد.

هرچند بریتانیایی‌ها به روادید احتیاج نخواهند داشت، با این حال از ژانویه ۲۰۲۱ به بعد باید قبل از ورود به خاک اتحادیه نام و درخواست خود را در سامانه موسوم به مجوز الکترونیکی سفر (ETIAS) ثبت کنند تا اجازه ورود برایشان صادر شود.

از طرف دیگر شهروندان بریتانیا باید پاسپورت خود را به هنگام سفر به همراه داشته باشند. آنان همینطور به هنگام ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید در کنار شهروندان دیگر ۶۲ کشور از گذرگاه مخصوص کشورهایی رد شوند که برای ورود به خاک اتحادیه روادید لازم ندارند.

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 67 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

برای رفتن به کانادا به علت ورود پناهندگان و مشکلات ایجاد شده و هزاران پرونده پناهندگی که از دانشجویان ایران به دادگستری ونکوور ارسال شده؛ باید از کشوری مثل آلمان وارد شوید و از ایران امکان پرواز مستقیم ندارید. از آنجا که آلمان روی مسئله کرونا نگرانی و کنترل بالایی دارد، ممکن است که اجازه ندهد تا شما به کانادا پرواز کنید و شما را به کشور خودتان بازگرداند یا عمدتا برای مدتی در فرودگاه قرنطینه نماید.

 به طورکلی، کانادا به دانشجویانی که علاوه بر در دست داشتن پذیرش دانشگاه، ویزایشان تا ماه مارس آماده شده بوده، اجازه ورود می‌دهد؛ اما شما در مسیر خروج از ایران و کشور رابط شاید با مشکلاتی مواجه شوید که البته قابل حل هستند و فقط باید از قبل به آنها واقف باشید.

دریافت پوزیشن در این کشور متوقف نشده، اکسپرس اینتری(اقامت کاری بر اساس مهارت)، آتلانتیک و بورسیه‌های استانی برقرارند و شرایط برای ورود مهاجر به کانادا فراهم است. افرادی که قصد کار و سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در این کشور را دارند، می‌توانند همچنان می‌توانند اقدام نمایند و وارد این کشور شوند و بهتر است از روش استارت‌آپ و کارآفرینی و خوداشتغالی استفاده کنند.

 برای دریافت ویزای کانادا زمان زیادی برای انتظار نیاز نیست؛ اما تهیه بیزینس پلان و تاییدیه‌اش و گرفتن مدرک زبان و تکمیل پرونده، پروسه‌ای زمان بر است و بهتر است که از همین امروز شروع کنید.

 اگر از طریق جاب سیکر(افرادی که به دنبال کار در کشورهای دیگر هستند) به این کشور می‌روید، سرعت ورودتان بالاست و فقط باید زبانتان را تکمیل کنید و کمی منتظر صدور ویزا بمانید؛ بنابراین برای اقدام با این روش، در همین روزها که فرصت زیادی دارید آموزش زبان را هم شروع کنید، تا به محض کاهش سخت گیری‌های کشورهای واسطه، پرواز بی دردسری به کانادا داشته باشید. 

رفتار دولت این کشور و مردمانش با ایرانی‌هایی که سال‌ها به کانادا مهاجرت کرده‌اند همواره خوب بوده و ایرانیان رضایت خود را درباره زندگی در این کشور اعلام کرده اند.

کانادا با مهاجران به گونه‌ای رفتار می‌کند، که مهاجران بعد از مدتی خود را شهروند بدانند. تبلیغات موسسه‌های مهاجرتی، برای پذیرش کادر درمان کرونا به کانادا را جدی نگیرید و بدانید که باید پروسه امتحانات داخل ایران و داخل کانادا را بگذرانید و به آسانی و سرعت نمی‌توانید این پروسه را طی کنید.

 بهتر است با آرامش، مدارکتان را آماده کنید و از طریق موسسه معتبر برای ورود به این کشور، به عنوان کادر درمان وارد شوید و بدانید که در این شغل و بیشتر مشاغل نیاز به زبان قوی دارد! 

اگر بعضی از موسسات به شما گفته‌اند بدون نیاز به مدرک زبان می‌توانید مهاجرت کنید، تقریبا فریب است و فقط در برخی موارد استثنا می‌توانید مهاجرت کنید و در کشور مقصد به کالج زبان بروید.

ما در قصران گشت به شما در گرفتن ویزای توریستی کانادا و خدمات پیکاپ ویزای کانادا همراهی می کنیم.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
آژانس خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت (عضو فعال یاتا) سال هاست که مشغول خدمتگزاری به هموطنان عزیز کشورمان و شرکت های تجاری در زمینه‌های مختلف صنعت توریسم می‌باشد.شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه‌های ویزا، وقت سفارت، پیکاپ و تور با ما تماس بگیرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 2,361
  • بازدید کلی : 9,801