loading...
آژانس مسافرتی قصران گشت
آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 66 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

گران تر شدن ویزای شینگن و اعمال تغییراتی در شرایط صدور ویزای گران شینگن، پیامدهای مثبتی را برای مسافران مثبت به دنبال داشت. این خبر در بخش سفر آسان به اروپا با ویزای شینگن جای دارد.

تغییرات، نتیجه مثبتی در پی خواهند داشت؟!

در حال حاضر هزینه دریافت ویزای گران شینگن، 60 یورو است که در ایران اگر این ویزا از طریق دفاتر VFS دریافت شود، حدود 25 یورو اضافه تر نیز باید پرداخت شود. هزینه ای که در صورت رد شدن درخواست ویزا، غیرقابل بازگشت است. شورای اتحادیه اروپا اکنون تصویب کرده که متقاضیان ویزای گران شینگن از ابتدای ژانویه سال 2020 میلادی باید به جای 60 یورو، 80 یورو برای دریافت این ویزا پرداخت کنند. این شورا هدف از تصویب این قانون را حصول اطمینان از پوشش هزینه صدور روادید توسط کشورهای عضو اتحادیه و طراحی مکانیزمی برای افزایش هر سه سال یک بار نرخ صدور ویزای شینگن اعلام کرده است. اخذ ویزای شینگن که پیمان آن در سال 1385 نخست بین پنج کشور امضا شد، این امکان را می دهد که با یک روادید بین 26 کشور سفر کرد. یورونیوز (رسانه وابسته به اتحادیه اروپا) در گزارش سفر آسان به اروپا پیش بینی کرده که اجرای قانون جدید صدور ویزای شینگن از ابتدای ژانویه سال 2020 میلادی اجرا شود. افزایش هزینه ویزای شینگن درحالی اتفاق افتاده که به گفته آژانس های توریستی ایران، در دو سال گذشته پس از افزایش هزینه عوارض خروج از ایران، گرانی شدن نرخ بلیت هواپیما و نوسانات ارز، حجم سفر ایرانی ها به اروپا کاهش داشته است. از سوی دیگر دریافت ویزای شینگن توسط اتباع ایرانی تحت تاثیر قوانین مهاجرتی و نوع روابط سیاسی کشورها در چند سال اخیر دشوارتر شده، هرچند که مقامات رسمی کشورها تاکنون از بیان نظر در این باره خودداری کرده اند. با این وجود گفته شده کمیسیون اروپا با اعمال اصلاحاتی در قوانین صدور روادید شینگن، هدف تسهیل دریافت ویزا برای مسافرانی که به کشورهای عضو پیمان شینگن مکرر سفر می کنند و یا مسافرانی که سوابق مثبتی در پرونده سفرهای خود دارند را دنبال می کند. شورای اتحادیه اروپا در این راستا در مدت زمان انتظار برای دریافت ویزا، تغییراتی را اعمال و تصویب کرد؛ حداقل فاصله زمانی میان موعد ارائه درخواست دریافت ویزا تا آغاز سفر به 15 روز کاهش یابد و حداکثر فاصله زمانی تقاضای روادید تا انجام سفر از 3 ماه فعلی به 6 ماه افزایش یابد. در چارچوب این مصوبه، رویه مشخص و هماهنگی در مورد تمام افرادی که سفرهای پرشمار به کشورهای عضو پیمان شینگن دارند، اتخاذ خواهد شد تا براساس سوابق مثبت پرونده سفرهای آن ها، امکان صدور ویزا برای دوره یک تا پنج سال وجود داشته باشد. شورای اتحادیه اروپا یادآور شده که این مصوبه به کشورهای عضو پیمان شینگن این امکان را می دهد که در صورت مساعدت و همکاری مناسب کشورهای ثالث در خصوص شهروندان آن ها، تسهیلات صدور سهل تر ویزای طولانی مدت تر و کم هزینه تر را اعمال کنند. این شورا جزئیات دیگر این بند را تشریح نکرده است. دولت آمریکا نیز چندی پیش با اعمال اصلاحاتی در قوانین سفر به این کشور اعلام کرده که متقاضیان ویزای ایالات متحده آمریکا مطابق با مقررات جدید این کشور ملزم شده اند تا جزئیات حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی را ارائه کنند. همچنین باید شماره تلفن ها و آدرس ایمیل های خود در پنج سال گذشته را اعلام کنند. آن ها باید سوابق سفرهای خود در این مدت را نیز ارائه و اعلام کنند که در این مدت آیا از کشور دیگری اخراج شده و اعضای خانواده آن ها فعالیت تروریستی داشته اند یا خیر.

منبع: ایسنا

https://hamgardi.com/fa/Post/10260-سفر-آسان-به-اروپا-با-ویزای-گران-شینگن

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 56 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

بسیاری از مسافرانی که می خواهند یک سفر اروپایی را تجربه کنند، با مانعی به نام ویزای شینگن برمی خورند. اما راه حل چیست؟

اگر به تنهایی وقت سفارت بگیرید و برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید، به احتمال بسیار بالا ریجکت خواهید شد. این بدان دلیل است که سفات، نمی تواند اطمینان حاصل کند که شما بعد از سفر به کشور بازمی گردید. با توجه به تقاضای بالای مهاجرت، شرایط برای مسافران سخت تر نیز شده است.

یکی از بهترین راه هایی که می توانید برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید، شرکت در یک تور گروهی اروپا است.

آژانس هایی نظیر ایوار که سالیان طولانی مجری مستقیم تور های اروپا بوده اند، از اعتبار خود در نزد آژانس استفاده می کنند و سفارت نیز، با توجه به سابقه ی خوب این آژانس ها، ویزای مسافران را صادر می کند.

در حال حاضر متداول ترین راه سفر به اروپا، شرکت در تورهای گروهی اروپا است. تورهای گروهی مزیت های فراوانی دارد. از همراهی راهنما های باتجربه گرفته تا همراهی و هم صحبتی همسفران دیگر که معمولا به دوستی های پایداری منجر می شود.

اما اگر نخواهیم با تور گروهی به اروپا سفر کنیم تکلیف چیست؟ آیا می شود به صورت انفرادی از طریق آژانس گردشگری برای دریافت ویزای شینگن اقدام کرد؟

در چند سال اخیر، تورهای اروپا به صورت انفرادی نیز برگزار می شود. بدین صورت که شما کافی است هتل و پرواز را از آژانس گردشگری دریافت کنید تا مراحل دریافت ویزای شینگن نیز از طریق آژانس گردشگری پیگیری شود.

علاوه بر ویزای شینگن، حتی می توانید از طریق ثبت نام در تور انفرادی برای دریافت ویزای کانادا، استرالیا، انگلستان، ژاپن، کره جنوبی و امارات نیز اقدام کنید.

مزایای تورها انفرادی نسبت به تورهای گروهی

قطعا کاهش هزینه، می تواند مهمترین مزیت تورهای انفرادی نسبت به تورهای گروهی باشد. با توجه به نداشتن هزینه های مازاد گروه، شما می توانید پکیج سفر خودتان را ببندید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

با توجه به اینکه محل اقامت گروه از قبل مشخص شده است، شما باید در همان هتلی که آژانس برای شما در نظر گرفته است اقامت داشته باشید، در صورتی که در تور انفرادی می توانید محل اقامت تان را مشخص کنید.

انتخاب زمان سفر به صورت دلخواه نیز، مزیت بعدی تورهای انفرادی است. شما می توانید تعداد روز های سفرتان را به دلخواه خود کمتر یا بیشتر کنید.

استفاده از وسیله نقلیه دلخواه (قطار، اتوبوس، کشتی یا هواپیما) و استفاده از راهنمایی کارشناسان سفر، مزیت های بعدی تور انفرادی است.

به طور کلی چه خدماتی شامل تورهای انفرادی می شود؟

شما تمام خدمات مرتبط با سفر را می توانید در یک تور انفرادی داشته باشید. از رزرو هتل و پرواز گرفته تا خدمات ترانسفر بین شهری و اجاره خودرو (با راننده و بدون راننده) در کشور مقصد!

تورهای انفرادی ایوار از این فراتر رفته و رزرو کشتی های کروز، صدور بیمه نامه مسافرتی و خدمات سی آی پی فرودگاهی را نیز برایتان انجام می دهد.

 

منبع:

https://hamgardi.com/fa/Post/13576-آیا-تنها-راه-دریافت-ویزای-شینگن-تورهای-گروهی-اروپا-است

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 63 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

در متن زیر اطلاعات تکمیلی در مورد پیکاپ ویزای انگلستان و مدارک مورد نیاز پیکاپ ویزای انگلستان و مدت زمان پیک آپ ویزا انگلیس به تور کامل شرح داده شده است .

در حال حاضر امکان پیکاپ ویزای انگلستان از امارات ( دبی و ابوظبی ) – پیکاپ ویزای انگلیس از تریکه ( آنکارا و استانبول ) و پیکاپ ویزای انگلستان از ارمنستان ( ایروان ) در قاره پیما وجود دارد .

قاره پیما مرکز پیکاپ ویزای انگلستان می باشد و پیکاپ ویزا در قاره پیما با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن انجام می شود .

مراحل و شرایط پیکاپ ویزای انگلیس

پیکاپ ویزای چیست؟

پروسه ی ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن به شخص درخواست دهنده را پیک آپ ویزا می نامند.
در مواقعی که شما اقدام به دریافت ویزا می نمایید دو حالت بعد از اتمام تمامی مراحل به وجود می آید:
اولی موافقت با درخواست شما و دومی رد درخواست شما.
در صورتی که درخواست شما رد شود شما می بایست برای اینکه بدانید به چه علتی درخواستتان رد شده پیگیری های لازم را انجام دهید و مجدد تلاش نمایید.
اما در صورتی که با درخواست شما موافقت شود باید پاسپورتتان را به سفارت بفرستید تا برگه ویزا ضمیمه پاسپورت شما شود.
به این فرایند فرستادن و باز پس گیری پاسپورت و انجام کارهای مربوطه آن پیک آپ می گویند که توسط شخص یا اشخاصی غیر از شما که نماینده شما محسوب می شوند انجام می پذیرد.

از آنجایی که برای مراحل اخذ ویزا نیاز به حضور شخص متقاضی نمی باشد لذا این مراحل را نماینده شخص متقاضی و پیگیری های لازم را می تواند بر عهده بگیرد.

مزایای پیکاپ ویزای انگلستان یه جای مراجعه حضوری مجدد به سفارت انگلیس

مزایای پیکاپ هزینه پایین آن نسبت به هزینه ی اقامت در کشور مقصد می باشد.بدلیل اینکه کشورهایی از قبیل آمریکا،کانادا و انگلیس از طریق سفارت خانه هایشان که در کشورهای هم مرز ایران هستند کارهای مربوط به مراجعین ایرانی خود را انجام می دهند لذا کشورهایی که متقاضیان ایران برای استفاده از سیستم پیک آپ می توانند از آنها بهره ببرند کشورهای ارمنستان،آنکارای ترکیه و ابوظبی می باشد.
برای دریافت ویزای انگلستان به دلیل تعطیل بودن سفارتش در ایران ملزم به مراجعه به یکی از نزدیکترین کشورهای همسایه که در آنجا سفارت کشور انگلستان وجود دارد مراجعه نمایند جهت انگشتنگاری و مصاحبه حضوری.
بعد از گذراندن تمامی این مراحل مامورین مربوطه مدارک شما را بررسی و در صورت تایید شما مجدد ملزم به مراجعه برای دریافت ویزای خود هستید اما در صورتی که مایل به مراجعه و صرف هزینه های مجدد نمی باشید می توانید با قاره پیما تماس بگیرید و ما به صورت پیکاپ ویزا شما را از کشوری که از آنجا اقدام به اخذ ویزا نموده اید دریافت خواهیم کرد و بدون مراجعه مجدد شما پاسپورت مهر شده به دست شما خواهد رسید.

پیکاپ ویزای انگلستان انکارا – پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه

قاره پیما پس از دریافت تمامی مدارک شما جهت بررسی های لازم ارسال می نماییم و پس از تایید کنسولگری انگلستان و صدور ویزای شما این مدارک برای ما بازگردانده می شود و قاره پیما به محض دریافت مدارک شما را مطلع خواهد کرد.

پیکاپ ویزای انگلستان از دبی – پیکاپ ویزای انگلیس از ابوظبی

برای اخذ این نوع از ویزا قاره پیما تمامی مدارک شکا را جهت بررسی های لازم از طریق پست ارسال می گردد و این پروسه 3 الی 4 روز بعد از ارسال به سفارت کشور انگلستان تحویل داده می شود و پس از بررسی های لازم و انجام گرفته از سوی کنسولگری سفارت مربوطه مدارک برای ما بازگردانده می شود و قاره پیما پس از دریافت پاسپورت مهر شده شما را مطلع خواهد کرد.

پیکاپ ویزای انگلستان از ایروان

برای این نوع از ویزا تمامی مدارکتتان به شهر ایروان ارسال می گردد و پس از بررسی های لازم توسط کنسولگری و مامورین مربوطه سفارت ارمنستان ویزای شما صادر و مجدد پاسپورت مهر شده شما به ما بازگردانده می شود و ما به محض دریفات مدارکتتان شما را مطلع خواهیم کرد.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای انگلستان :

  • وکالت نامه

  • ایمیل جواب سفارت

  • اصل رسید بارکددار سفارت انگلیس

  • اصل پاسپورت متقاضی

هزینه پیکاپ ویزای انگلستان

 

قیمت پیکاپ ویزای انگلستان از دبی

180 درهم امارات

نرخ پیکاپ ویزای انگلیس ابوظبی

430 درهم امارات + هزینه سفارت

هزینه پیکاپ ویزای انگلستان آنکارا

55 دلار

قیمت پیک آپ ویزای انگلستان از استانبول

55 دلار

قیمت پیکاپ ویزای انگلستان از ایروان

55 دلار

هزینه پیکاپ دوطرفه انگلیس APPEAL & PPS آنکارا

110دلار

نرخ دوطرفه انگلیس APPEAL & PPS استانبول

110 دلار

سوالات متداول درباره پیکاپ ویزا انگلیس

در این قسمت به برخی از سوالات متقاضیان در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

سوال: پیک آپ ویزا از کدام کشورها انجام می پذیرد؟
جواب: پیک آپ ویزا از کشورهای همسایه ارمنستان،آنکارا و ابوظبی و غیره انجام می گیرد.

سوال: برای دریافت مجدد مدارک باید مجدد به کشور درخواست داده شده مراجعه نماییم؟
جواب: در صورتی که برای انجام مابقی کارهای خود نماینده رسمی به سفارت مربوطه معرفی نمایید لاز به حضور مجدد شما نمی باشد.

سوال: نمایندۀ خودرا چگونه برای پیک آپ ویزا معرفی نماییم؟
جواب: بعد از تحویل مدارک و انگشت نگاری در سفارت مربوطه از شما سوال می شود که چه شخصی برای دریافت مدارک و پیک آپ ویزا به سفارت مراجعه خواهد کرد و شما در این مرحله با ارائه مدارک وکالتی نماینده خود را به سفارت معرفی می نمایید.

سوال: پس از اتمام مراحل تایید از طرف سفارت و شروع کارهای مربوط به یک آپ مدت زمانی که برای این کار به طول می انجامد چقدر است؟
جواب: این موضوع بسته به نوع ویزای شما و کشور مد نظرتان می باشد اما این مدت زمان معمولا از 1 هفته الی حداکثر 3 هفته به طول می انجامد.

سوال: هزینه ای که برای پیک آپ می بایست پرداخت شود چقدر است؟
جواب: این هزینه همانند مدت پیک آپ بستگی به نوع ویزا و کشوری که در آنجا اقدام به دریافت و اخذ ویز کرده اید دارد که می بایست در این رابطه با نماینده خود به توافق برسید.

آدرس سفارت انگلستان در ارمنستان – ترکیه و امارات

سفارت انگلستان در ارمنستان

سفارت انگلستان در خیابان مارشال باغرامیان شهر ایروان ارمنستان واقع شده است.
این سفارت از روزهای دوشنبه الی جمعه از 9 صبح الی 17 باز و آماده پاسخگویی به متقاضیان می باشد.
شما برای ارائه مدارک و گرفتن وقت سفارت و انگشتنگاری می بایست به ایروان مراجعه نمایید و پس از تحویل دادن مدارک روند بررسی آنها 15 الی 20 روز کاری به طول می انجامد.
سفارت انگلستان در برخی از روزها تعطیل میباشد که در ادامه مطلب به چند مور از مهمترین روزها که سفارت مربوطه تعطیل رسمی می باشد اشاره خواهیم کرد.
1 ژانویه= روز سال نو
6 ژانویه= روز کریسمس
6 آوریل= تعطیلات عید پاک
24 آوریل= سالروز کشتار ارامنه
24 دسامبر= تعطیلات کریسمس
25 دسامبر= روز کریسمس
28 دسامبر= باکسینگ دی
31 دسامبر= تعطیلات سال نو

آدرس سفارت انگلستان در ارمنستان شهر ایروان:

34 Baghramyan Avenue
Yerevan
0019
Armenia
تلفن:
264301 10 374+
فکس:
264318 10 374+

سفارت انگلستان در استانبول

بعد از تعطیلی سفارت انگلستان در تهران بهترین گزینه های پیش روی متقاضیان اخذ ویزای انگلستان این می باشد که به یکی از نزدیکترین کشورهای همسایه ایران که سفارت انگلستان در آنجا وجود دارد مراجعه نمایند و نسبت به اخذ وقت سفارت و دیگر مراحل انجام کارهای مربوطه اقدام نمایند.
کشور ترکیه و شهر استانبول یکی از بهترین گزینه ها برای متقاضیان می باشد تا در جهت اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهند.
به علت نزدیکی آن به ایران و رفت و آمد راحت و سریع به دلیل داشتن پرواز همه روزه اگر تمامی مراحل به طور هماهنگ و بدون نقض پیش برود حدود 2 هفته این مراحل مصاحبه، انگشتنگاری و اخذ ویزا به طول می انجامد.
قاره پیما در زمینه گرفتن وقت سفارت و انجام کارهای مربوطه و پیک آپ ویزای شما در صورت تایید می تواند به شما یاری برساند و تمامی کارها را به نحو احسن به انجام برساند.
مدارکی که می بیست جهت اخذ وقت سفارت به مامورین مربوطه ارائه دهید شامل:
اسکن صفحه اول پاسپورت.
در صورت داشتن دعوتنامه برگه دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.
تکمیل فرم درخواست مخصوص سفارت انگلستان.
رزرواسون هتل در انگلستان.

آدرس کنسولگری انگلیس در استانبول:

Me؛rutiyet Caddesi No 34, Tepeba؛ı Beyoglu, ۳۴۴۳۵ Istanbul, Turkey

سفارت انگلستان در آنکارا

آنکارا نیز همانند استانبول یکی از شهرهای کشور ترکیه می باشد که جزو نزدیکترین همسایه های ایران می باشد که در آن سفارت انگلستان وجود دارد و متقاضیان با مراجعه به آنجا می توانند نسبت به اخذ ویزای درخواستی خود اقدامات لازم را انجام دهند.
معمولا گرفتن وقت سفارت انگلستان کمی طول می کشد اما با انتخاب سفارت انگلستان در آنکارا می توانید امید داشته باشید که در مدت زمان کمتری بتوانید وقت سفارت خود را دریافت نمایید.
همانطور که می دانید برای اخذ وقت سفارت انگلستان می بایست مدارکی به این سفارت ارائه دهید که در ادامه این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد و قاره پیما می تواند شما را در این زمینه جهت ارائه مدارک و گرفتن وقت سفارت یاری برساند تا به راحتی و بدن دردسر و در اسرع وقت بتوانید از سفارت کشور انگلستان در انکارا وقت مصاحبه و انگشتنگاری داشته باشید.
اسکن صفحه اول پاسپورت.
فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت.
واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط رفت و برگشت.
فایل اسکن دعوتنامه انگلیس و مدارک هویتی دعوت کننده (در صورت داشتن دعوتنامه).

آدرس سفارت انگلستان در آنکارا:

UK Visa Application center Ankara
Sheraton business Centre
bogaz Sokok kavaklidere
Ankara 06700 Turkey

سفارت انگلستان در دبی

دبی نیز یکی از شهرهای است که بیشتر ایرانیان به سفارت انگلستان آنجا به دلیل نزدیکی آن به ایران جهت اخذ ویزا مراجعه می نمایند.
مسافران باید در نظر داشته باشند حداقل 3 هفته الی 1 ماه پیش از سفر خود می بایست درخواست خود را به سفارت انگلستان جهت اخذ وقت مصاحبه و انگشتنگاری ثبت نمایند و در این امر قاره پیما می تواند به شما کمک کند تا بدون دردسر و مشکلی بتوانید به راحتی وقت ملاقات خود را دریافت نمایید.
به علت اینکه کشور امارات برای اخذ ویزا بعد از ارائه مدارک پاسپورت متقاضی را پیش خود نگه میدارند متقاضی می بایست تا صدور ویزا حدود 2 الی 3 هفته در دبی اقامت داشته باشند.
سفارت انگلیس در دبی همه روزه به جز جمعه ها و شنبه ها باز میباشد.
برای اخذ وقت سفارت انگلستان در دبی مدارکی را می بایست به مامورین مربوطه ارائه دهید که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.
اسکن صفحه اول پاسپورت.
تکمیل شده ی فرم سفارت انگلیس.
رزرو هتل / دعوت نامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.

آدرس سفارت انگلستان در دبی:

Wafi Mall, 3rd Floor, Falcon, Phase 2, Umm Hurair 2 – Dubai – UAE, P.O Box 114100

سفارت انگلستان در ابوظبی

شرایط اخذ وقت سفارت انگلستان در ابوظبی نیز همانند شرایط وضع شده در دبی می باشد.
سفارت انگلستان در ابوظبی همه روزهای هفته به غیر از جمعه ها و شنبه ها دایر و باز می باشد.
در ابوظبی نیز بعد از دریافت مدارک پاسپورت متقاضی را نگه داشته و پس نمی دهند لذا متقاضی ملزم به اقامت در ابوظبی می باشد تا مراحل کار انجام شود.
قاره پیما در همین راستا در خصوص اخذ وقت سفارت می تواند به شما یاری برساند تا در کمترین زمان و بدون داشتن هیچگونه مشکلی وقت مصاحبه و انگشتنگاری برای شما گرفته شود.
برای گرفتن وقت مصاحبه می بایست مدارکی ارائه دهید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
اسکن صفحه اول پاسپورت.
تکمیل شده ی فرم سفارت انگلیس.
رزرو هتل / دعوت نامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.

آدرس سفارت انگلستان در ابوظبی:

Khalid bin Al Waleed St (Street 22), PO Box 248, United Arab Emirates

 

منبع:

https://www.gharepeyma.com/united-kingdom-visa/شرایط-پیکاپ-ویزای-انگلستان/

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 48 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

پس از تأسیس دفتر VFS global در تهران و امکان اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران، بسیاری از متقاضیان ویزای انگلیس، مراحل اخذ ویزا را از تهران پیگیری می‌کنند؛ شاید تعجب کنید اما؛ این دقیقاً دلیلی‌ است که عده‌ای دیگر را وادار به اخذ وقت سفارت از کشورهای اطراف ایران می‌کند! شلوغی دفتر VFS تهران و عدم امکان اخذ وقت فوری، آن دسته از متقاضیان ویزا را که برای طی کردن مراحل ویزای‌شان عجله دارند، به دردسر می‌اندازد.

همان‌طور که گفته شد، این دسته از گردشگران مجبور به گرفتن وقت سفارت انگلیس از کشورهای اطراف ایران می‌شوند و به همین دلیل، باید دو سفر خارجی را برای اخذ ویزا تجربه کنند. سفر اول برای تحویل حضوری مدارک و انگشت‌نگاری و سایر مراحل اخذ ویزا، و سفر دومی برای مهر کردن پاسپورت‌شان، پس از صدور جواب مثبت ویزا!

انجام سفر اول ضروری است و همه متقاضیان ویزا باید رنج آن را تحمل کنند؛ اما با استفاده از خدماتی خاص می‌توان از سفر دوم معاف شد! این خدمات خاص که معروف به پیکاپ ویزا هستند، یکی از دشوارترین و پرهزینه‌ترین مراحل اخذ ویزا را تا حدود زیادی آسان می‌کنند.

پیکاپ ویزا چیست؟! سؤالی که بسیاری از متقاضیان ویزا آن را از مشاوران سالیان سفر می‌پرسند و در مورد کارکردهای آن دچار شبهاتی هستند؛ پیکاپ ویزا در واقع حلال یکی از دشوارترین بخش‌های اخذ ویزاست. پس از گرفتن وقت سفارت انگلیس و تحویل مدارک، معمولاً زمانی ۲ هفته‌ای برای صدور جواب از سفارت انگلیس زمان لازم است و این یعنی متقاضیان ویزا مجبورند کشور واسط را ترک کنند. دفتر VFS هم پاسپورت متقاضیان را به آن‌ها باز می‌گرداند. این در حالی‌ست که پس از صدور جواب ویزای انگلیس، باید برچسب ویزا به پاسپورت متقاضی الصاق شود. مشکل اینجاست که سفارت انگلیس، پاسپورت پست‌شده را نمی‌پذیرد و حتی خود این سفارت هم اقدام به پست کردن پاسپورت نمی‌کند. لذا متقاضیان مجبورند که شخصاً و یا از طریق نماینده‌ای که وکالت‌نامه‌ای رسمی از آن‌ها دارد، پاسپورت خود را به سفارت برسانند.

خدمات پیکاپ ویزا در واقع نقش همان نماینده را بازی می‌کنند و پاسپورت متقاضی را با هزینه‌ای بسیار کمتر از هزینه سفر مجدد او به کشور واسط، باز می‌گردانند.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای انگلیس

  • اصل پاسپورت امضا شده متقاضی
  • ایمیل جواب سفارت
  • رسید بارکد دار سفارت انگلیس
  • فرم وکالت‌نامه پیکاپ ویزای انگلیس 

توجه شود که برای پیکاپ پاسپورت انگلیس از استانبول و آنکارا، ارائه ۲ مدرک زیر هم ضروری است:

  • رسید بارکد دار سفارت انگلیس
  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی

 

منبع:

https://khabarfarsi.com/

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 65 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

اگر به دنبال مقصدی هستید که جذاب و ارزان قیمت بوده و در حوزه دریای مدیترانه قرار داشته باشد، بدون شک پیشنهاد ویژه بهترین آژانس هواپیمایی برای شما تور گرجستان را در نظر خواهد داشت.

 

در عصر حاضر با توجه به سامانه های مختلف رزرواسیون مانند سایت دلتابان برای افرادی که تمایل به سفرهای خارجی دارند، رزرو آنلاین هتل در هر نقطه ای از جهان خصوصا تور ترکیه و تور گرجستان که بدون ویزا انجام می گیرد، بسیار آسان شده است. لذا سایت دلتابان این امکان را به متقاضیان داده تا با تهیه تور گرجستان و تور ترکیه و یا هر تور مسافرتی دیگر محل مناسبی را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

رزرو آنلاین هتل در تور مسافرتی دلتابان

آژانس مسافرتی دلتابان با راه اندازی سامانه های مورد اعتماد به منظور رزرو آنلاین هتل این شرایط را فراهم آورده تا مسافر قبل از اقامت در هتل هایی که در تور ترکیه و تور گرجستان همچنین هر تور دیگری رزرو نموده است، آشنایی پیدا کرده و از خدمات هتل مطلع شود. متقاضیانی که سایت رزرواسیون دلتابان را برای رزرو اقامتگاه خود انتخاب می کنند، بدون شک این امکان را دارند تا با وارد نمودن تمام خدمات و امکانات درخواستی بهترین هتل ها را در اختیار بگیرند. امروزه سفر به ترکیه و گرجستان در بین مسافران ایرانی با توجه به نیاز نبودن صدور ویزا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. لذا بسیاری از افراد تمایل دارند با همراهی سایت دلتابان به بازدید از مکان ها و جاذبه های کشور ترکیه و گرجستان رفته و از بودن در چنین موقعیتی لذت کافی را ببرند. اما از آنجایی که  اغلب تورهای مسافرتی محل اقامت مسافرین را بر عهده فرد قرار داده و مسافرین را با دغدغه هایی رو به رو می سازد. لذا سایت دلتابان با اطلاعات کاملی که از هتل های گرجستان و ترکیه دارد سعی کرده، ایده ال ترین هتل را برای اقامت مسافران در تور گرجستان و تور ترکیه رزرو نمایید

تور ترکیه لحظه آخری و رزرو آنلاین هتل

تور ترکیه از جمله پرطرفدارترین تورهای خارجی به شمار می رود که بسیاری از افراد تمایل دارند با تهیه تور ترکیه به بازدید از جذاب ترین مکان های دیدنی ترکیه نظیر مسجد ایاصوفیه، ویرانه افسوس، دره های سنگی کاپادوکیا، کاخ توپکاپی، چشمه های پلکانی زیبا و دیدنی پاموکاله، صومعه سوملا مریم مقدس، کوه نمرود، شهر باستانی آنی، شهر آسپندوس، معبد پرگامون، خلیج اولودنیز و... بروند، اما با قیمت های بالای تور ترکیه روبرو می شوند. گاهی اوقات مجریان تورهای به دلیل خالی بودن صندلی های این تور، در لحظات آخر پرواز تصمیم می گیرند این جایگاه ها را با شرایط ویژه همراه با تخفیفات استثنایی عرضه نمایند. اگر تور ترکیه لحظه آخری چندین ساعت قبل و در دقیقه نود به فروش می رسد، اما همانند سایر تورهای ترکیه از خدمات مناسب و امکانات بازدید از بناهای تاریخی، توقف در سواحل بی نظیر شهرهای مختلف ترکیه، تماشای مکان های دیدنی ، اقامت در هتل های  لوکس و مجلل و بسیاری امکانات رفاهی و تفریحی دیگر برخوردار خواهد بود.

سفر با تور ترکیه لحظه آخری

همراهی با تور ترکیه لحظه آخری، به منزله ی سفر به یکی از کشورهای قدیمی و مهم دنیاست که به علت همسایگی با ایران جزء ارزان ترین تور مسافرتی خارجی قرار گرفته است. البته این نزدیک بودن تنها در مسافت بین دو کشور نمی باشد، بلکه ایران و ترکیه در بسیاری از موارد مانند اغلب غذاها و ذائقه ها، آداب و فرهنگ و...  با یکدیگر نزدیکی بسیاری دارند. ترکیه جایی است که زیبایی های دو قاره آسیا و اروپا را در خود گنجانده و معماری کم نظیر و بناهای باستانی فراوانی را در دل خود جای داده است. لذا سایت دلتابان با همراهی مسافران می تواند فرصت این بازدید را با قیمتی مناسب برای هر فردی مهیا سازد.

تور گرجستان و رزرو آنلاین هتل

اگر به دنبال مقصدی هستید که جذاب و ارزان قیمت بوده و در حوزه دریای مدیترانه قرار داشته باشد، بدون شک پیشنهاد ویژه بهترین آژانس هواپیمایی برای شما تور گرجستان را در نظر خواهد داشت. زیرا گرجستان سرگذشت تاریخی پر ماجرایی داشته و از نظر گردشگری و تفریح هم مقصد بسیار خوبی خواهد بود. بازدید از شهر باتومی و پایتخت شگفت انگیز گرجستان یعنی شهر تفلیس که در کناره های رودخانه مکتاری واقع شده و بیشتر به دلیل گالری های هنری، موزه ها و بافت تاریخی شهرت یافته است، همراه با بازدید از کلیساهای ارتدوکسی در کنار غذاهای دلچسب گرجی، باغ های گیاه شناسی و چشمه های آب گرم گرجستان، بهانه خوب  برای خرید تور گرجستان است. البته از آنجایی که سفر به گرجستان برای ایرانیان نیاز به صدور ویزا ندارد، لذا تور گرجستان در آژانس مسافرتی دلتابان در لیست سفرهای خارجی ارزان قیمت قرار گرفته است. تنها موردی که در تور گرجستان حائز اهمیت می باشد، رزرو آنلاین هتل در یکی از شهرهای گرجستان است که خوب است بدانید در صورتی که مسافری در تور گرجستان، محل ارزان تر و یا لاکچری تری را در نظر داشته باشد با وارد نمودن مشخصات کامل محل اقامتی به سامانه سایت دلتابان این شرایط را به دست آورده تا بدون وجود هیچ دغدغه ای رزرو هتل را در تاریخ معینی انجام دهد.

همراهی با تور گرجستان

گرجستان از جمله کشورهایی است که به دلیل داشتن آکواریوم باتومی، شهر تاریخی متسختا، تفلیس قدیم، ناری کالا، حمام سولفور تفلیس، مجسمه مده آ، شهر سنگی اوپلیستیخه، قلعه گونیو باتومی، کلیسای جامع سامیا و بسیاری مناظر طبیعی و بناهای تاریخی و دیدنی دیگر امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها قرار گرفته است. وجود کنفرانس ها و همایش های بین المللی در شهر تفلیس توانسته محل مناسبی برای بسیاری از مسافران خارجی به حساب آید. رشته کوه قفقاز در ابتدای کشور گرجستان آغوش بازی است برای ورود مسافران خارجی به این کشور، تور گرجستان در سایت دلتابان بازدید از خیابان روستاولی، کوه مقدس و صدها جاذبه گردشگری دیگر را مهیا ساخته است.

رزرو هتل در تور گردشگری

اصولا مسافرین همراه با خرید تور مسافرتی این امتیاز را به دست آورده تا رزرو آنلاین هتل، بیمه مسافرتی، ترانسفر، گشت درون شهری، بازدید از جاذبه های گردشگری و چندین موارد دیگر را خریداری نماید. لذا مهیا ساختن این امکانات رفاهی و تفریحی بر عهده آژانس های مسافرتی می باشد

رزرو اینترنتی بهترین هتل

کسانی که تمایل دارند تا با نهایت آسودگی رزرو آنلاین هتل را در هر جای دنیا انجام دهند. بهتر است سیستم رزرواسیون دلتابان را انتخاب نمایند. زیرا با ورود کاربر به سامانه رزرو اینترنتی هتل، لیست کاملی از تمامی هتل های شهر درخواست شده را همراه با مشخصات کامل هتل اعم از تعداد اتاق ها، مکان های تفریحی هتل، نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به هتل  و.... را در اختیار خواهد داشت. لذا مسافران در مکان امن و مورد اعتمادی این امکان را به دست آورده تا نسبت به سلیقه و بودجه خود یکی از هتل های وجود داشته را رزرو نمایند.

 

منبع:

https://www.donyayesafar.com/n/13814

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 62 سه شنبه 03 دی 1398 نظرات (0)

آفتاب‌‌نیوز :

هر ساله میلیون‌ها نفر به حوزه شنگن یا همان محدوده ارضی اتحادیه اروپا سفر می‌کنند. در حالی که دغدغه امنیت در داخل مرزها و معضل مهاجران غیرقانونی در اروپا همچنان به قوت خود باقی است، کشورهای عضو پیمان شنگن تلاش دارند تا با به روزرسانی مقررات و وضع تدابیر جدید ورود مسافران را ساماندهی کرده و راه را برای ورود ببشتر مسافران قانونی تسهیل نمایند.

با اجرایی شدن قوانین جدید در سال‌های پیش رو، سفر به اروپا دستخوش تغییرات عمده‌‌ای خواهد شد. از این به مسافران توصیه شده است که از تغییرات تازه آگاه باشند و خود را آماده کنند. در زیر نگاهی می‌اندازیم به شماری از این تغییرات اعلام شده که قرار است در آینده نزدیک اعمال شوند.

افزایش هزینه درخواست ویزا

از ژانویه ۲۰۲۰ مسافرانی که قصد دارند ویزای محدوده شنگن را دریافت کنند باید هزینه‌ بالاتری نسبت به قیمت فعلی بپردازند.

بنابر مقررات جدید، هزینه درخواست صدور ویزای شینگن ۳۳ درصد افزایش خواهد یافت، در نتیجه متقاضیان باید به جای ۶۰ یورو فعلی مبلغ ۸۰ یورو را بابت خدمات کنسولی بپردازند. بنابر اعلام اتحادیه اروپا درآمد حاصل از این افزایش تعرفه صرف بهبود تجهیزات برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی خواهد شد.

سوئیس اولین کشور عضو پیمان شنگن است که از ۲ فوریه ۲۰۲۰ این افزایش قیمت را انجام خواهد داد. انتظار می‌رود مابقی کشورهای عضو اتحادیه نیز بالا بردن مبلغ درخواست ویزا را تقریبا از همین محدوده زمانی در دستور کار قرار دهند.

پایان مهر زدن بر گذرنامه‌ها

از سال ۲۰۲۲ به بعد پاسپورت مسافران غیراروپایی که به محدوده شنگن وارد می‌شوند، مهر نخواهند خورد. نام مسافران و اطلاعات آنان به هنگام ورود یا خروج از مرزهای اتحادیه اروپا در سامانه جامعی به نام سامانه ورود/خروج (EES) ثبت می‌شود و در نتیجه با جایگزین شدن این سیستم دیگر نیازی به زدن مهر در پاسپورت‌ها نخواهد بود.

پیشرفته‌تر شدن کنترل‌های مرزی

در کنار فعال شدن سامانه ورود/خروج که جایگزین مهر در گذرنامه خواهد شد، فناوری‌های دیگری نیز پیش بینی شده‌اند که رفت و آمد به درون حوزه شنگن را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌سازند.

از جمله این اقدامات سامانه تشخیص هویت بیومتریک فرودگاهی است. در این روش که در حال حاضر در فرودگاه لیسبون در پرتغال به صورت آزمایشی فعال شده است، مسافران دیگر به ارائه پاسپورت خود برای عبور از گذرگاه‌های مرزی نیازی ندارند. در این روش، مسافران به جای ایستادن در صف‌های طویل کنترل فرودگاه قادر خواهند بود تنها با نشان دادن صورت و اثر انگشت خود به یک نمایشگر تشخیص هویت، به سرعت از این مرحله عبور کنند.

فناوری هوش مصنوعی به مسئولان اجازه می‌دهد هویت فرد را مورد تایید قرار دهند یا در صورت جعل روادید از ورود وی به درون کشورهای عضو اتحادیه اروپا جلوگیری کنند.

عدم نیاز به سفر به کشور ثالث برای تسلیم درخواست صدور روادید

لایحه قانون الحاقی برای محدوده مرزی شنگن که در ماه ژوئن توسط شورای اتحادیه اروپا به تصویب رسید، شامل مفادی است که پروسه دریافت ویزا را تسهیل و تسریع می‌کند. بنا بر قانون جدید، دیگر نیازی نخواهد بود که مسافری برای درخواست ویزای شنگن به یک کشور ثالث سفر کند.

بنابر قانون جدید که از ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ اجرایی خواهد شد اگر عضوی از اتحادیه اروپا خدمات کنسولی خود را به هر دلیلی در کشور محل اقامت مسافر ارائه نکند، این مهم باید توسط یک عضو دیگر اتحادیه اروپا در آن کشور نمایندگی شود. به این معنی که کشور جانشین می‌تواند به نیابت از اتحادیه اروپا فرم‌های درخواست ویزا را بررسی کند.

راه حل دیگر نیز این است که کشور اروپایی فاقد دفتر نمایندگی، با یک سرویس ارائه دهنده خارجی در کشور میزبان همکاری کند و اختیار صدور ویزا در محل را به آن سرویس محول کند.

فاصله زمانی میان درخواست اخذ روادید و تاریخ انجام سفر

تا کنون مسافران اجازه داشتند حداکثر ۳ ماه قبل از تاریخ سفرشان درخواست خود را برای اخذ ویزای شنگن ارائه دهند. با قوانین جدید، این مدت سه ماه دیگر اضافه خواهد شد و به شش ماه خواهد رسید.

در عین حال قانون قبلی برای کف زمانی درخواست ویزا پابرجاست و مسافران نمی‌توانند برای کمتر از سه ماه آینده تقاضای ویزا کنند. امری که البته استثنابردار است و مسئولان کنسولگری در موارد اضطراری می‌توانند ویزا را در زمانی کمتر از ۱۵ روز کاری آتی صادر کنند.

شهروندان بدون نیاز به روادید

گردشگران کشورهایی که برای ورود به حوزه شنگن نیاز به ویزا ندارند نیز تحت تاثیر تغییرات جدید در قوانین اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.

در واقع از ژانویه ۲۰۲۱ به بعد برای اولین بار این شهروندان به منظور ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ملزم به پر کردن فرمی در سامانه موسوم به مجوز الکترونیکی سفر (ETIAS) هستند.

پر کردن این فرم حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و مقامات اتحادیه با بررسی پیشینه امنیتی فرد تصمیم خواهند گرفت که آیا ورود متقاضی به محدوده شنگن بلامانع است یا خیر. مسافران تاییدیه این سامانه را در ایمیلی دریافت خواهند کرد و تنها کافی است در درگاه‌های مرزی اتحادیه اروپا آن را به ماموران نشان دهند.

ورود بریتانیایی‌ها به محدوده شنگن

در حالی که با اجرایی شدن قوانین جدید ورود بسیاری از مسافران به کشورهای عضو اتحادیه اروپا راحت‌تر خواهد شد، این امر شامل شهروندان با ملیت بریتانیا نخواهد بود.

بریتانیایی‌ها تا امروز می‌توانستند آزادانه و بدون نیاز به ویزا یا حتی پاسپورت در حوزه شنگن تردد کنند. اما با به سرانجام رسیدن برکسیت، بریتانیا نیز به عنوان یک کشور غیرعضو اتحادیه اروپا درنظر گرفته خواهد شد.

هرچند بریتانیایی‌ها به روادید احتیاج نخواهند داشت، با این حال از ژانویه ۲۰۲۱ به بعد باید قبل از ورود به خاک اتحادیه نام و درخواست خود را در سامانه موسوم به مجوز الکترونیکی سفر (ETIAS) ثبت کنند تا اجازه ورود برایشان صادر شود.

از طرف دیگر شهروندان بریتانیا باید پاسپورت خود را به هنگام سفر به همراه داشته باشند. آنان همینطور به هنگام ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید در کنار شهروندان دیگر ۶۲ کشور از گذرگاه مخصوص کشورهایی رد شوند که برای ورود به خاک اتحادیه روادید لازم ندارند.

 

منبع:

https://aftabnews.ir/fa/news/616282/قوانین-اخذ-ویزای-شنگن-و-ورود-به-اتحادیه-اروپا-چه-تغییراتی-خواهند-کرد

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 47 سه شنبه 03 دی 1398 نظرات (0)

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، کمیسیون اتحادیه اروپا به طور رسمی به کشورهای عضو این اتحادیه توصیه کرد پیوستن کرواسی به حوزه شنگن را تصویب کنند.

کرواسی در سال ۲۰۱۳ به اتحادیه اروپا پیوست اما برای عضویت در حوزه شنگن نخست باید این نهاد را متقاعد می‌کرد که قادر است به شکلی کارآمد مرزهای خارجی اتحادیه را مدیریت کند. امری که از زمان بحران مهاجرت در سال ۲۰۱۵ اهمیتی دوچندان یافته بود.

عضویت در حوزه شنگن خبری خوب برای اقتصاد کرواسی به شمار می‌رود چرا که باعث رونق گردشگری در این کشور خواهد شد. حدود یک پنجم از درآمد کرواسی از صنعت گردشگری به دست می‌آید.

جهت دریافت ویزای شینگن به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

دیمیتریس آوراموپولوس، کمیسر اتحادیه اروپا در امور مهاجرت، در کنفرانسی خبری در استراسبورگ گفت: «کرواسی اقدامات لازم را برای اطمینان از تحقق شرایط انجام داده است.»

هرچند کمیسیون اتحادیه اروپا پیشنهاد رسمی پیوستن کرواسی به حوزه شنگن را ارائه داده است، با این حال این پیشنهاد باید به تائید تمامی ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا برسد. هفته گذشته فرانسه علیرغم توصیه کمیسیون اروپا، مانع از برگزاری گفتگوها برای پذیرفتن عضویت مقدونیه شمالی و آلبانی شد.

 

منبع:

https://ana.ir/fa/news/32/442163/کرواسی-به-حوزه-شنگن-می%E2%80%8Cپیوندد

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 62 سه شنبه 03 دی 1398 نظرات (0)

اگر به لیست تور اروپا نوروز ۹۹ ژیوار نگاهی بی‌اندازید متوجه بالا بودن تعداد تورها خواهید شد. مقاصد متنوع، تعداد شب‌های اقامت متفاوت، هتل‌های چهار و پنج ستاره، ایرلاین‌های داخلی و خارجی و… همگی در این لیست لحاظ شده‌اند. نکته‌ای که بیشتر از همه در این جشنواره توجه‌تان را جلب می‌کند قیمت‌های باورنکردنی است که در مقایسه با دیگر آژانس‌ها برای تورها در نظر گرفته‌ایم. این قیمت‌ها پایین‌تر از قیمتی است که شما در تورهای مشابه در آژانس‌های دیگر پیدا خواهید کرد. پس ما در وقت‌تان صرفه‌جویی کرده‌ایم، نیازی نیست آژانس‌های مختلف را برای پیدا کردن قیمت مناسب زیرورو کنید. قیمت‌های ما در قبال خدماتی که در هریک از تورها به شما ارائه خواهیم داد مناسب‌تر و منصفانه‌تر است. برای هر یک از تورها گشت‌های شهری در نظر گرفته‌ایم تا با برجسته‌ترین جاذبه‌های هر شهر آشنا شوید. به‌علاوه گشت‌های آپشنال این تورها امکان بازدید از بی‌نظیرترین مکان‌های تاریخی و تفریحی را برای شما فراهم می‌کند. راهنمای تور فارسی‌زبان هم در تمام طول سفر از فرودگاه تهران تا آخرین لحظه سفر همراه و هم پای شما خواهد بود.

جهت مشاهده تور نوروزی به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

از گذشته تاکنون انتخاب آژانس هواپیمایی مطمئن همیشه دغدغه ذهنی مسافران بوده است. طبیعی است که به دلیل بالا بودن هزینه تور اروپا مسافران به دنبال آژانسی هستند که در مقابل هزینه‌ای که می‌کنند خدمات خوبی بگیرند. به‌علاوه اینکه آژانس باید امانت‌دار مدارک مسافران و ضمانت‌نامه‌های آن‌ها نیز باشد. پس جلب اطمینان مسافران کار ساده‌ای نیست. اعتماد مسافران سخت به دست می‌آید و راحت از دست می‌رود، اما ما قدر این اعتماد را می‌دانیم.

بیش از ۱۴ سال است که مجموعه ژیوار به مسافران اروپایی خود خدمات گردشگری ارائه می‌دهد. ژیوار همواره در تلاش بوده است که رضایت مشتری را در اولویت قرار دهد. این رضایت هم جز با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت‌گذاری منصفانه برای تورها میسر نمی‌شود. ۵۰,۰۰۰ نفر از کسانی که تاکنون با ما به اروپا سفرکرده‌اند، شاهد تلاش‌های مستمر ما در زمینه خلق خاطره‌ای خوش برای مسافران بوده‌اند.

عضویت ژیوار در اتاق‌های بازرگانی آلمان، ایتالیا و بلژیک، سندیکای آژانس‌های مسافرتی آلمان، اسپانیا و فرانسه و نیز ریاست اتاق بازرگانی ایران، بلژیک و لوکزامبورگ تنها بخشی از فعالیت‌های مستمر و مؤثر ما در سطوح بین‌المللی بوده است که موجب افتخار مجموعه ژیوار است.

کسب این موفقیت‌ها و سربلندی‌ها را مدیون شما عزیزان هستیم که در طی این سال‌ها همراه و هم پای ما بوده‌اید و به ما در کسب این افتخارت یاری‌رسانی کرده‌اید.

با تخفیف‌های ویژه تور اروپا قدردان اعتماد شما هستیم

به‌پاس قدرانی از شما همراهان عزیز برای این جشنواره تخفیف‌های جالبی در نظر گرفته‌ایم. این تخفیف‌ها  در چهار گروه زیر دسته‌بندی می‌شوند:

۳ درصد تخفیف ارزی بزرگترهای بالای ۶۰ سال
۴ درصد تخفیف ارزی ثبت نام زود هنگام تا ۱۵ دی ماه
۳ درصد تخفیف ارزی گروه‌های ۶ نفره بزرگسال و بیشتر در یک پکیج
۶ بازگشت وجه ارزی بهترین خاطرات تصویری و کلیپ‌های ارسالی از سفر

هوای آزانس‌های همکار را هم داریم

ما همکارانمان را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم. به همین منظور در این جشنواره برای آژانس‌های همکار و کانترها، کمیسیون‌ها باورنکردنی در نظر گرفته‌ایم. سورپرایز ویژه‌ای را هم برای بهترین آژانس در نظر داریم، کافی است با ما از طریق راه‌های ارتباطی زیر در ارتباط باشید.

 

برای سفر به اروپا هدفمند باشید

پیش از سفر هدف خود را مشخص کنید. درست است که سفر برای رفع خستگی روحی و جسمی شماست اما سرسری هم سفر نکنید. از قبل بدانید که هدفتان از سفر به رم، پاریس، هامبورگ و… چیست؟ بدانید بیشتر به دنبال بازید از کدام جاذبه گردشگری در آن شهر هستید؟ کدام‌ یک از غذاهای محلی آن شهر بیشتر به شما چشمک می‌زند؟ اصلاً بدانید قصد خرید در این سفر را دارید یا فقط برای بازدید از آثار تاریخی و طبیعی به این کشور می‌خواهید سفر کنید؟

هدف از سفر نکته مهمی است که عده‌ای از مسافران کمتر به آن توجه می‌کنند.

 

منبع:

https://www.tourismonline.co/news/76324/تور-اروپا-نوروز-۹۹-ژیوار-جشنواره%E2%80%8Cای-ک

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 40 سه شنبه 03 دی 1398 نظرات (0)

تعطیلات نوروز فرصت بسیار مناسبی برای سفر کردن است و اگر قصد رفتن به یک کشور خارجی را دارید، بهتر است از حالا به فکر انتخاب مقصد مورد نظرتان باشید. کوالالامپور سلام پرواز نوروز 99 می تواند یک گزینه عالی باشد. مالزی کشور بسیار زیبایی است و جاذبه های فراوانی دارد. این کشور سیاست های خود را بر پایه جذب گردشگر بنا کرده است و بخش مهمی از اقتصاد آن را صنعت توریسم تشکیل می دهد. به همین دلیل، امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

جهت مشاهده تور نوروزی می توانید به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

بهترین روش برای سفر به مالزی چیست؟

برای سفر خارجی در نوروز، بهتر است از خدمات آژانس های مسافرتی استفاده کنید. در این ایام، ترافیک سفرها بیشتر می شود و حتی اگر بتوانیم بلیت پیدا کنیم، با افزایش تقاضا قیمت ها نیز افزایش می یابند. با خرید تور، خیال تان از بابت هماهنگی بلیت و رزرو هتل کاملا راحت خواهد بود و به سادگی می توانید منتظر رسیدن زمان سفر باشید. البته مهمترین نکته پیدا کردن آژانس معتبری است که بتواند بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارائه کند.

موسسات مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند. بعضی از آن ها خودشان مجری مستقیم تور هستند و پروازها را چارتر می کنند و بعضی دیگر، بلیت ها را با واسطه دریافت می کنند. در حالت اول، چون از قبل صندلی ها در پروازها در اختیار دارند، می توانند به مسافران آفرهایی ارائه بدهند و قیمت ها را کم کنند. سلام پرواز یکی از این آژانس ها است و به همین دلیل می تواند تخفیف های بیشتری را به مشتریان پیشنهاد دهد. این مسئله به ویژه در مورد مالزی، که نسبتا از ما دور است و سفر گرانی محسوب می شود، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

برای سفر به مالزی نیازی به دریافت ویزا نیست. شهروندان ایرانی می توانند بدون ویزا 14 روز در این کشور حضور داشته باشند. در واقع در زمان ورود به فرودگاه مهری درون پاسپورت زده می شود که حکم ویزا را دارد. فقط باید بلیت رفت و برگشت و گذرنامه ای با اعتبار حداقل 6 ماه داشته باشید. بنابراین در این زمینه هزینه ای را متحمل نخواهید شد.

مالزی شهرهای متعددی دارد که هر یک جذابیت های خاص خود را دارند. هر گوشه ای از این کشور را که نگاه کنید، جلوه های فراوانی از طبیعت و زیبایی های آن را می توانید ببینید. به همین دلیل بسیاری از افراد به تورهای ترکیبی مالزی علاقه دارند. در این تورها، برنامه بازدید از دو یا چند شهر در نظر گرفته می شود.

 برای خرید تور بانکوک کوالالامپور پنانگ لنکاوی از یک آژانس مسافرتی مطمئن در تهران باید کمی تحقیق کنید. برگزار کردن تور کار ساده ای نیست و نیاز به تجربه دارد. آژانس باید بتواند با کارگزاران بهترین هتل ها تعامل داشته باشد. همچنین باید لیدرهایی را برای راهنمایی شما در نظر بگیرد که کاملا به کارشان وارد باشند و بهترین و بهینه ترین برنامه ریزی را برای بازدید از جاهای دیدنی انجام دهند. در مورد تورهای ترکیبی کار سخت تر نیز خواهد شد. برنامه ریزی سفر باید کاملا دقیق باشد وگرنه مسافران مدت زیادی را در فرودگاه ها معطل می شوند و بخش بزرگی از زمان سفرشان را از دست می دهند.

هزینه سفر تا حدود زیادی به انتخاب های شما بستگی دارد. در پکیج ها هتل های سه تا پنج ستاره را مشاهده خواهید کرد و می توانید از بین آن ها یک مورد را انتخاب کنید. اگر اهمیتی به تجملات نمی دهید، هتل های با قیمت مناسب و خدمات قابل قبول را انتخاب کنید و اگر طرفدار سفرهای لوکس و لاکچری هستید، بهتر است به سراغ هتل های پنج ستاره بروید. نوع ایرلاین نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد. هزینه بلیت شرکت های هواپیمایی داخلی کمتر از خارجی ها است. از این موارد که بگذریم باید ببینید در سفر خود می خواهید از شهرهایی دیدن کنید. سفرهایی که یک مقصد دارند طبیعتا نسبت به سفرهای ترکیبی هزینه کمتری در پی خواهند داشت. البته باید نوسانات نرخ ارز را نیز در نظر داشته باشید. در حال حاضر هر رینگیت مالزی 31970 ریال ایران است. بالا رفتن این مبلغ، روی هزینه سفر تاثیر خواهد گذاشت.  برای مشاهده قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر، لینک زیرا را مشاهده فرمایید:

 

چرا باید به مالزی سفر کنیم؟

مالزی را کشور هزار و یک جزیره می دانند. جایی که آب و هوای استوایی، سواحل ماسه ای و جنگل های انبوه را می توانید در کنار هم تجربه کنید. از این گذشته، مالزی تاریخ و فرهنگی بسیار غنی دارد. در این کشور اقوام هندو، بودایی و مسلمان در کنار هم زندگی می کنند و جلوه هایی از تمدن کهن خود را به نمایش می گذارند. معابد هندو و بودایی در کنار مساجد با شکوه مسلمانان، نمونه ای از صلح و درک متقابل است که در آسیا نظیر آن را کمتر دیده ایم. انتخاب چند مورد از جاذبه های این کشور، سخت است. اما برای نمونه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:

برای کسانی که به آرامش ساحلی و تفریحات آبی علاقه دارند، پورت دیکسون یک گزینه عالی است. سواحل بکر و آرام، مناظر زیبا و هوای پاک این منطقه همه بازدید کننده ها را درگیر خود خواهد کرد. به علاوه مرکز پرورش لاک پشت نیز یکی دیگر از جاذبه های این منطقه محسوب می شود. در این مرکز گونه هایی از لاک پشت های در حال انقراض نیز نگهداری می شوند و می توانید نوزادها و فرایند تولد آن ها را مشاهده کنید.

برای کسانی که به طبیعت علاقه دارند و می خواهند سبک زندگی بومی را تجربه کنند، کمرون هایلندز انتخاب مناسبی خواهد بود. بر خلاف بسیاری از مناطق دیگر مالزی که هوای گرم و مرطوب دارند، آب و هوای این منطقه خنک و بهاری است. مزارع توت فرنگی، مزارع چای و اسطوخدوس  و میوه های تازه و خوشمزه بخشی از جاذبه های این منطقه را تشکیل می دهند. در کمرون هایلندز می توانید از شلوغی شهرهای مدرن مالزی فاصله بگیرید و مدتی را در آرامش روستایی سپری کنید.

اگر به بناهای تاریخی و باستانی علاقه دارید، غازهای باتو و فستیوال عجیب و غریب آن را از دست ندهید. این غارها از قرن های پیش نیایشگاه بوده اند و راهب ها در آن ها زندگی می کرده اند. هنوز هم جزو مکان های مقدس مالزیایی ها محسوب می شوند و گردهمایی سالانه ای که در آن برگزار می شود، به عنوان بزرگترین گردهمایی انسانی در جهان شناخته شده است.

 

منبع:

https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/850694-تور-مالزی-نوروز-سلام-پرواز-ارزان-شد

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 39 سه شنبه 03 دی 1398 نظرات (0)

پیکاپ ویزا کانادا چیست؟ 

پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت، بهترین شیوه برای اخذ ویزای کشورهایی است که در داخل ایران سفارت‌خانه ندارند. در این شیوه، نماینده‌ای از طرف متقاضی، پاسپورت‌ها را به سفارت کشور مقصد می‌برد و کلیه‌ی مراحل اخذ ویزا شامل ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن را انجام می‌دهد. بنابراین زمانی که شما قصد سفر به کشور کانادا را دارید بایستی برای درخواست ویزای کشور کانادا از طریق یکی از کنسولگری های کشورهای واسطه و یا همسایه اقدام نمایید. ایرانیان برای درخواست ویزا باید یکبار برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری و گرفتن عکس به یکی از سفارت خانه های کانادا در کشورهای همسایه مراجعه کنند. در حال حاضر کشورهای امارات، ترکیه و ارمنستان از متداول ترین کشورهایی هستند که ایرانیان جهت اخذ ویزای کشور کانادا به آنجا سفر می کنند. خدمات پیکاپ ویزا ی کانادا در این کشورها شامل خدمات پیکاپ ویزای کانادا از استانبول، پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا، پیکاپ ویزای کانادا از دبی، پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی و  پیکاپ ویزای کانادا از ایروان می باشد.

چرا به پیکاپ ویزا نیاز دارید؟

حتما برای شما این سوال پیش آمده که چرا به پیکاپ ویزا نیاز خواهید داشت؟ جواب این سوال بسیار ساده است، پیکاپ ویزا برای راحتی مسافران و انجام سریع کار آن ها صورت می گیرد، زیرا زمانی که سفارت کانادا به شما ایمیل زد که پاسپورت خود را برای انجام پروسه ویزا باید ارائه نمایید، شما بایستی در مدت زمان قید شده در ایمیل سفارت، سفر مجدد تان به یکی از کشور های ترکیه، ارمنستان، امارات و آذربایجان را برنامه ریزی کنید و از طرفی وقت کافی برای این کار (گرفتن مرخصی، رزرو بلیط و هتل و ...) را هم ندارید و از نظر مالی هم هزینه بر است. اگر خارج از این مدت به سفارت مراجعه نمایید احتمال ریجکت شدن ویزای شما بسیار بالا خواهد بود. متخصصین کنپارس، این کار را برای شما بسیار آسان کرده اند و آن را با هزینه ای کم و مقرون به صرفه برای شما انجام می دهند. شما تنها بایستی کپی ایمیل و اصل پاسپورت خود را به آن ها ارائه دهید و از این جا به بعد دیگر نگران امور نباشید و بعد از مدت کوتاهی پاسپورتتان را با مهر ویزا از آن ها تحویل بگیرید. همانطوری که اطلاع دارید سفارت کانادا در ایران وجود ندارد و برای امور ویزا بایستی به یکی از کشور های همسایه مانند ترکیه، امارات، ارمنستان و آذربایجان مراجعه نمایید که در زیر اطلاعاتی درباره پیکاپ ویزای کانادا از این کشور ها در اختیار شما قرار داده شده است:

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

کشور ترکیه با پرواز های روزانه یکی از محبوب ترین کشور های همسایه برای پیکاپ ویزای کانادا و امور کنسولی کانادا بین شهروندان ایران محسوب می شود. پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه شامل پیکاپ ویزای کانادا از استانبول و پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا می شود. روز های پیکاپ شرکت کنپارس در دو نوبت در هفته یعنی روز های یک شنبه و چهار شنبه است. توجه داشته باشید که شرکت کنپارس در حال حاضر تنها پیکاپ را از طریق کشور ترکیه انجام می دهد.

  • پیکاپ ویزای کانادا از استانبول

برای پیکاپ ویزای کانادا از استانبول در ابتدا شما بایستی به همراه پاسپورت امضا شده خود مدارک زیر را که بستگی به نوع ویزای شما (مهاجرتی و غیر مهاجرتی) دارد به متخصصین کنپارس ارائه دهید: 
ایمیل ارسال شده از طرف سفارت، تکمیل آخرین فرم اطلاعات ایمیل شده توسط سفارت که شامل اطلاعاتی مانند نام شما، اندازه قد، رنگ چشم، آدرس محل سکونت، آدرس ایمیل و شماره تماس می شود به همراه دو قطعه عکس پنج در هفت با مهر محل عکاسی و رسید بیومتریک VAC.
 پس از ارائه مدارک، متخصصین کنپارس با نزدیک ترین پرواز، مدارک شما را به استانبول ارسال کرده و به سفارت کانادا ارائه داده و پس از انجام امور اداری سفارت، پاسپورت شما به همراه ویزای ثبت شده در آن را تحویل می گیرند و با نزدیک ترین پرواز به ایران می فرستند و به شما تحویل می دهند.

  • پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا

برای اقدام پیکاپ ویزای کانادا از آنکارای ترکیه نیز تمام مراحل مانند پیکاپ ویزای کانادا از استانبول خواهد بود. این بدین معنا است که شما بایستی بسته به نوع ویزای شما (مهاجرتی یا غیر مهاجرتی) به همراه پاسپورت خود مدارکی مانند دو قطعه عکس پنج در هفت با مهر عکاسی، رسید بیومتریک وی اِی سی، کپی پرینت ایمیل سفارت و تکمیل فرم اطلاعات آخرین ایمیل را به مشاورین کنپارس ارائه دهید و مشاورین کنپارس مدارک شما را به شهر آنکارا در ترکیه ارسال کرده و به سفارت کانادا در آنکارا ارائه می دهند. پس از آماده شدن ویزای کانادای شما، پاسپورت شما به همراه ویزای ثبت شده در آن را تحویل گرفته و به ایران می فرستند. این پروسه دارای زمان دقیقی نیست زیرا تمام آن بستگی به روند امور اداری کارمندان سفارت کانادا دارد.

پیکاپ ویزای کانادا از امارات

حال نوبت سفارت کانادا در کشور همسایه دیگر ایران یعنی امارات است و پرواز های فراوانی در طول هفته به این کشور از ایران صورت می گیرد. در صورتی که خودتان شخصا بخواهید به سفارت کانادا در امارات مراجعه کنید هزینه های زیادی را برای سفرتان باید بپردازید که یکی از این هزینه ها، درخواست ویزای دبی با محدودیت زمانی آن را شامل می شود. بهترین و آسان ترین راه برای این موضوع، پیکاپ ویزای کانادا از امارات است که از طریق دو شهر آن صورت می گیرد که شامل: پیکاپ ویزای کانادا از دبی و پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی می شود.

  • پیکاپ ویزای کانادا از دبی

پیکاپ ویزای کانادا از شهر دبی یکی از گزینه های پیکاپ ویزا در کشور امارات است. برای این موضوع شما بسته به نوع ویزای خود (مهاجرتی و غیر مهاجرتی)، بایستی به همراه پاسپورت خود مدارک دیگری را تهیه نمایید. مدارک پیکاپ ویزای کانادا از دبی دقیقا مشابه مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از کشور ترکیه است و تنها فرق آن ارائه برگه تعهد پست است که این را فرد مسئول برای پیکاپ ویزا تهیه می کند.

  • پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی

یکی دیگر از شهر های امارات که می توانید برای پیکاپ ویزا انتخاب نمایید شهر ابوظبی است که به نوعی آن را به شهر سفارت ها می شناسند، است. علاوه بر پاسپورت خود بایستی مدارک دیگری را برای پیکاپ ویزا ارائه دهید که این مدارک شامل: در صورتی که ویزای شما غیر مهاجرتی است کپی ایمیل سفارت، رسید پرداختی مبلغ سفارت کانادا و برای ویزای های مهاجرتی دو قطعه عکس پنج در هفت با مهر و اطلاعات عکاسی علاوه بر مدارک دیگر باید ارائه دهید.

پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان

یکی از کشور های همسایه ایران که سفارت کانادا در آن فعال است کشور ارمنستان است. کشور ارمنستان معروف به کشور آب است و یکی از کشور هایی که پرواز های ایرانی حداقل هفته ای یک بار به آن پرواز دارند و تور های آن پنج روزه و هفت روزه برگزار می شود. در کشور ارمنستان، سفارت کانادا تنها در شهر ایروان قرار گرفته است. بنابراین پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان شامل پیکاپ ویزای کانادا از ایروان می شود.

  • پیکاپ ویزای کانادا از ایروان

ایروان پایتخت کشور ارمنستان، شهری کوچک و ارزان برای گردشگران و توریست ها است و در این شهر نباید انتظار جاذبه های توریستی فراوان و هتل های لوکس داشته باشید. شما برای اخذ ویزای کانادا دو بار باید به ایروان سفر نمایید، یک بار برای انگشت نگاری و بار دیگر برای صدور ویزا. دو بار سفر به کشور ارمنستان در مدت زمان حداقل یک ماه می تواند برای خیلی ها از نظر هزینه و برخی دیگر از نظر زمان مشکل باشد. بنابراین یکی از راحت ترین کار ها پس از دریافت ایمیل از سفارت کانادا جهت تحویل پاسپورت برای صدور ویزا می تواند پیکاپ ویزای کانادا از ایروان باشد. برای این مورد شما تنها باید مدارک درخواستی را تهیه نمایید. 

پیکاپ ویزای کانادا از آذربایجان

کشور آذربایجان، کشوری دیگر برای انجام امور ویزا و خدمات کنسولی کانادا است. کشور آذربایجان کشوری بسیار گران برای مسافرین محسوب می شود و شهروندان ایرانی باید برای سفر به این کشور درخواست ویزا دهند. تصور کنید که بخواهید به این کشور دو بار (یک بار برای انگشت نگاری و بار دیگر برای تحویل پاسپورت) سفر کنید و هر دو بار باید ویزا درخواست بدهید و بلیط، هتل و ترانسفر فرودگاهی خود را رزرو کنید. این می تواند هزینه های سنگینی و علاوه بر آن زمان بر بودن آن را برای شما در بر گیرد. بهترین و به صرفه ترین راه برای شما  پیکاپ ویزای کانادا از آذربایجان است. در این کشور تنها سفارت کانادا در شهر باکو قرار گرفته است. بنابراین پیکاپ ویزای کانادا از آذربایجان شامل پیکاپ ویزای کانادا از باکو می شود. 

  • پیکاپ ویزای کانادا از باکو

باکو، شهری مدرن با هزینه های سنگین است. این شهر در کنار دریای خزر قرار گرفته و دارای تاریخی غنی است. مدارک برای پیکاپ ویزای کانادا از باکو مانند سایر کشور های همسایه (ترکیه، امارات و ارمنستان) است. بنابراین مدارک را مطابق لیست خواسته شده از شما برای پیکاپ تهیه نمایید و برای پیکاپ ویزای کانادا از باکو اقدام نمایید. 

روند درخواست پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت به چه صورت است؟

شما متقاضیان ویزا بعد از انجام مراحل درخواست ویزا، مصاحبه و انگشت‌نگاری در سفارت کشور موردنظر، باید منتظر ایمیل یا نامه‌ رسمی سفارت بمانید. پس از تکمیل مدارک خواسته شده و فرم درخواست ویزا با یکی از این دو وضعیت مواجه خواهید شد : با ویزای توریستی شما جهت سفر به کانادا موافقت شده یا موافقت نشده است.

 

در صورت موافقت با ویزای توریستی شما می توانید مجدداً به صورت حضوری به آن کنسولگری مراجعه کرده و پاسپورت خود را جهت صدور ویزا تحویل دهید و پس از صدور ویزا که حدودا چند روز به طول می انجامد پاسپورت خود را تحویل بگیرید، راه دیگر  این است که شما این کار را به متخصصین  ما بسپارید . ما پاسپورت شما را به سفارت فرستاده و پس از صدور ویزا از سفارت تحویل گرفته و به شما در ایران تقدیم  خواهیم کرد. روش پیکاپ ویزا از لحاظ زمان و هزینه برای شما بسیار به صرفه خواهد بود زیرا دردسر سفر مجدد شامل رزرو بلیط، هتل، ترانسفر و رفت و آمدهای درون شهری را به آن کشور ندارید  و هزینه آن نسبت به سفر مجدد شما ارزان تر خواهد بود. در حالت دوم که با ویزای شما موافقت نشده، علت مردودی ویزا یا نبود مدارک کافی را نیز به اطلاع شما می رسانند و می توانید درصدد رفع علت و تکمیل نمودن مدارک برآیید و پس از رفع نواقص مجدداَ برای ویزا اقدام نمایید. 

مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا چقدر می باشد؟

پاسپورت شما بین 3 تا 4 روز کاری به سفارت تحویل داده می شود. معمولا  کارهای اداری صدور ویزا حدودا یک تا دو هفته طول می کشد. در آخر پاسپورت با ویزا به شما تحویل داده می شود. زمان دقیق برای انجام پیکاپ ویزا  وابسته به کشوری که سفارت کانادا در آن است و شما برای درخواست  ویزا اقدام کرده اید، متفاوت است . اگر پیکاپ ویزای شما از امارات (دبی یا ابوظبی) باشد حدود 10 تا 15 روز کاری به طول می انجامد اما اگر از کشورهای ارمنستان و ترکیه (آنکارا یا استانبول) باشد حدود 7 تا 10 روز کاری طول می کشد.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

پیکاپ ویزا متقاضی بستگی به نوع ویزای درخواستی او دارد، چون مدارک برای ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی متفاوت است. جهت پیکاپ ویزای مهاجرتی کانادا بایستی پاسپورت امضا شده متقاضی، پرینت ایمیلی که با ویزای  او موافقت شده،دو قطعه عکس 4.5*3.5 (مهر، تاریخ، آدرس و شماره عکاسی ضروری است) و  صفحه آخر ایمیل سفارت که شامل ایمیل متقاضی، نشانی و تلفن می باشد به صورت  تکمیل شده را به همراه داشته باشد و یا به صورت غیر حضوری به نماینده خود جهت امور پیکاپ ویزا تحویل دهد. برای ویزای غیر مهاجرتی پاسپورت امضا شده متقاضی، پرینت ایمیل موافقت با ویزای موقت  متقاضی، فرم وکالت نامه که باید توسط متقاضی امضا شده باشد و امضای آن باید با امضای موجود در پاسپورت همخوانی داشته باشد را همراه داشت . 
فراموش نکنید که پاسپورت متقاضیان بالای 18 سال باید امضا شده باشد. موضوع مهمی که باید به آن اشاره کرد حمل پاسپورت به غیر از پاسپورت شخصی جرم محسوب می شود و پاسپورتی که متعلق به شخص مسافر نباشد توقیف می شود. برای این که از این اتفاق جلوگیری نمایید بهتر است از طریف دستگاه های دولتی مجوز حمل پاسپورت را اخذ نمایید یا حتما از طریق یک دفتر معتبر کارگزاری و دارای مجوز اقدام نمایید.

هزینه پیکاپ ویزای کانادا چقدر است؟

متأسفانه در داخل کشور ایران، اداره رسمی برای انجام امور ویزای کانادا مانند بیومتریک، انگشت نگاری و ... وجود ندارد، بنابراین برای انجام این موارد باید به دفتر رسمی کانادا در یکی از کشور های همسایه مراجعه نمایید. هزینه پیکاپ ویزای کانادا بسته به کشوری که شما برای انجام امور مربوط به ویزای کانادا انتخاب کرده اید متفاوت است. یکی از خدمات شرکت کنپارس، پیکاپ ویزا است و در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه پیکاپ ویزای کانادا می توانید با مشاوران شرکت کنپارس تماس حاصل نمایید.

قیمت پیکاپ ویزای کانادا در آنکارا و استانبول:

حتما این سوال برایتان پیش آمده است که چرا باید پیکاپ ویزای کانادا را از طریق شرکت کنپارس انجام دهید یا چرا اصلا پیکاپ ویزا را انتخاب کنید. شرکت کنپارس با ارائه خدمات دقیق و سریع پیکاپ ویزا به شما در صرفه جویی وقت و هزینه کمک می کند و استرس شما را از بین می برد. پیکاپ ویزای کانادا در آنکارا و استانبول به یک قیمت است. برای مشاوره و اطلاعات دقیق درباره شرایط و قیمت های پیکاپ ویزای کانادا از طریق آنکارا و استانبول می توانید با مشاورین حرفه ای کنپارس تماس حاصل نمایید.

قیمت پیکاپ ویزای کانادا در دبی و ابوظبی:

تصور کنید که خودتان شخصا بخواهید به کشور امارات برای تنها حمل پاسپورت تان و ارائه آن به سفارت اقدام کنید، این سفر شما شامل مرخصی از کار، درخواست ویزای امارات، رزرو بلیط و هتل و ترانسفر فرودگاهی می شود و هنگامی که پاسپورت خود را به سفارت کانادا در دبی یا ابوظبی تحویل دادید، باید منتظر بمانید تا پاسپورت تان به همراه ویزا آماده شود. معمولا این پروسه صدور ویزا زمان بر است و شما نمی دانید تا چه مدت باید برای پاسپورت خود در دبی اقامت داشته باشید و تا چه زمانی رزرو و بلیط برگشت خود را رزرو داشته باشید. بهترین راه برای این موضوع انتخاب پیکاپ ویزای کانادا در دبی و ابوظبی است. شما نه نیازی به گرفتن مرخصی و نه پرداخت هزینه های تور و انتظار در دبی برای پاسپورتتان را دارید. تنها بایستی مدارک خواسته شده برای پیکاپ ویزا را تهیه نمایید و برای پیکاپ ویزا اقدام نمایید.

منبع:

https://khabarfarsi.com/

تعداد صفحات : 12

درباره ما
آژانس خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت (عضو فعال یاتا) سال هاست که مشغول خدمتگزاری به هموطنان عزیز کشورمان و شرکت های تجاری در زمینه‌های مختلف صنعت توریسم می‌باشد.شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه‌های ویزا، وقت سفارت، پیکاپ و تور با ما تماس بگیرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 2,766
  • بازدید کلی : 10,206