loading...
آژانس مسافرتی قصران گشت
آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 51 یکشنبه 24 آذر 1398 نظرات (0)

یاسر خاسب سرپرست گروه «بدن دیوانه» که این روزها در کشور کانادا حضور دارد، درباره اجراهای خود در این کشور به خبرنگار مهر گفت: برای حضور در فستیوال جهانی IMPACT به کشور کانادا سفر کردیم که در منطقه Ontario به میزبانی شهر Kitchener برگزار می‌شود. در این فستیوال اجراهای بسیار متنوع از سبک‌ها و شیوه‌های اجرایی هنر معاصر با فرهنگ‌های متفاوت حضور دارند.

وی درباره هنرمندان کشورهایی که در این فستیوال بین‌المللی حضور دارند، افزود: هنرمندان کشورهای مختلف دنیا از جمله کانادا، مکزیک، تونس، سوریه، لبنان، اکوادور و شیلی در این فستیوال شرکت کرده‌اند و گروه «بدن دیوانه» تنها نماینده ایران در فستیوال IMPACT است.

خاسب با اشاره به اجرای نمایش «هدیه مرموز» در فستیوال IMPACT، اظهار کرد: فیزیکال سولوی «هدیه مرمز» را روزهای ۲۷ و ۲۸ سپتامبر (۵ و ۶ مهر) اجرا کردیم که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شد به طوری که تمامی بلیت‌های خارج از ظرفیت سالن هم فروخته شد. مردم در اطراف فضای اجرای «بدن دیوانه» از فاصله‌ای گرم و نزدیک، ارتباطی پرانرژی را تجربه کردند. این اتفاق بازتاب بسیار خوبی را برای «بدن دیوانه» به همراه داشت.

جهت اطلاع از انواع تور کانادا می توانید به سایت قصران گشت مراجعه کنید. 

سرپرست گروه «بدن دیوانه» درباره دیگر اجراهای این گروه در کشور کانادا، گفت: پس از پایان این فستیوال، گروه «بدن دیوانه» به فستیوال دیگری در مونترال خواهد رفت.

این کارگردان و بازیگر تئاتر ایران در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این سفر اجرایی به مدت یک ماه به طول می‌انجامد، یادآور شد: قرار است در این سفر همکاری‌هایی از جمله برگزاری ورک‌شاپ و اجرا با جامعه دانشگاهی، هنرمندان کانادایی و ایرانیان مقیم کانادا داشته باشیم.

 

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4731823/بدن-دیوانه-به-کانادا-رفت-هدیه-مرموز-در-اونتاریو-و-مونترال

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 54 یکشنبه 24 آذر 1398 نظرات (0)

اگر تعیین زمان مسافرت دست خودتان نیست و بسته به تعطیلی‌های تقویمی یا بسته به جورشدن مرخصی سالانه است، برخی از آژانس‌های مسافرتی تورهایی دارند که تاریخ مشخصی ندارند و همه‌روزه اجرا می‌شوند.

البته این تورها دارای ویژگی‌های خاصی چون تهیه بلیت توسط خود مسافر یا تهیه بلیت توسط آژانس در بازه زمانی یک یا دو روزه است، اما برای افرادی که برنامه سفر مشخصی ندارند و می‌خواهند از مرخصی یا تعطیلی چهار پنج روزه‌شان استفاده کنند، بهترین گزینه است.

در ادامه نرخ تورهای مسافرتی همه‌روزه به چند شهر گردشگری کشور را پیش چشمتان می‌گذاریم:
■ ■ ■
اصفهان
مدت اقامت: ۳ شب و ۴ روز/ قیمت: ۸۴۲,۰۰۰ تومان
اقامت در هتل ۳ ستاره سنتی اصفهان
خدمات تور: استقبال و بدرقه فرودگاهی (یا ترمینال)، بیمه مسئولیت مدنی، پرداخت ورودیه‌ها، لیدر مجرب محلی، اجرای کامل گشت در کاخ چهلستون، پل خواجو، منارجنبان، سی‌وسه پل، میدان نقش جهان، مسجد شیخ‌لطف‌الله، مسجد جامع عباسی (امام)، کاخ عالی‌قاپو، کلیسای وانک
■ ■ ■
تبریز و کندوان
مدت اقامت: ۳ شب و ۴ روز/ قیمت: ۶۴۶,۰۰۰
اقامت در هتل‌آپارتمان ۳ ستاره بهبود
خدمات تور: استقبال و بدرقه فرودگاهی (یا ترمینال)، بیمه مسئولیت مدنی، پرداخت ورودیه‌ها، لیدر مجرب محلی، بازدید از جاذبه‌های تبریز شامل خانه مشروطیت، مسجد کبود، مقبره‌الشعرا، ائل‌گولی، موزه قاجار، موزه آذربایجان، پارک خاقانی، روستای صخره‌ای کندوان
■ ■ ■
جزیره قشم
مدت اقامت: ۳ شب و ۴ روز/ قیمت: ۴۹۰,۰۰۰
اقامت در هتل ۳ ستاره ریحان
خدمات تور: استقبال و بدرقه فرودگاهی (یا ترمینال)، بیمه مسئولیت مدنی، پرداخت ورودیه‌ها، لیدر مجرب محلی، گشتی در بازار درگهان، دورنمای جزایر ناز، دره ستاره‌ها، غار خوربس، جنگل حرا، سواحل زیبای خلیج‌فارس

 

منبع:

https://www.tourismonline.co/news/76690/نرخ-تورهای-گردشگری-کشور-در-تاریخ-موردن

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 52 یکشنبه 24 آذر 1398 نظرات (0)

پاسپورت یا گذرنامه یکی از مدارک بین‌المللی است که دولت‌ها برای شهروندان خود صادر میکنند تا شهروندان آن کشور بتوانند با اجازۀ دولت مقصد، به کشور دیگری سفر کنند.

به اجازه ای که به منظور سفر از دیگر دولت‌ها گرفته میشد را ویزا و یا روادید گفته میشود.

پیکاپ ویزا:pick up visa

پیکاپ پاسپورت: pick up passport

اصطلاح پیکاپ یا پیکاپ ویزا را بارها شنیده ایم، اما شاید خیلی از ما تعریفی از این اصطلاح نشنیده باشیم، در اینجا ما تعریف اصطلاح پیکاپ ویزا و پیکاپ پاسپورت را به شما ارائه می دهیم:

وقتی فردی قصد هرگونه سفر یا مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشد می بایست با مراجعه به سفارت آن کشور درخواست خود را مبنی بر اجازه سفر به آن کشور به همراه مدارک مورد نیاز تسلیم نماید؛ که اصطلاحا به این مجوز سفر و ورود به خاک آن کشور ویزا یا روادید گفته می‌شود. حال سفارت پس از مصاحبه حضوری با فرد متقاضی سفر و بررسی مدارک تسلیمی وی تصمیم می‌گیرد که فرد متقاضی واجد شرایط سفر به خاک آن کشور است یا واجد شرایط سفر نیست و اصطلاحا ویزا به وی تعلق می‌گیرد یا تعلق نمی‌گیرد؛ که در صورت تأیید فرد و درخواست صدور ویزا فرد متقاضی برچسب مخصوص ویزا یا روادید در صفحات داخلی پاسپورت فرد الصاق و ضمیمه می‌گردد. حال برای اخذ ویزا برخی کشورها می‌باید به کشور دیگر سفر کرد و به سفارت کشور مقصد در کشور واسط مراجعه نمود که این کارمی باست توسط شخص متقاضی صورت پذیرد و در مرحله بعد پس از اعلام تعلق گرفتن ویزا به فرد متقاضی یا عدم تأیید صلاحیت وی برای تعلق گرفتن ویزا می بایست فرد متقاضی در حالت اول سفر مجدد به کشور واسط به منظور الصاق ویزا درون پاسپورت خود نماید و در حالت دوم فرد متقاضی می‌باید سفر مجدد به منظور بررسی اعتراض به عدم صدور ویزا و ارائه مدارک تکمیلی‌ تر در صورت لزوم و تسلیم درخواست مجدد به سفارت نماید.

اما در حالت اول با توجه به اینکه جهت درج ویزا در پاسپورت الزام به حضور شخص متقاضی در سفارت نیست، پاسپورت می‌تواند از طریق یک کارگزار تحویل سفارت گردد و فرایند ارسال پاسپورت به سفارت و عودت و بازگرداندن پاسپورت دارای ویزا به شخص متقاضی را پیکاپ پاسپورت (pick up passport) یا پیکاپ ویزا (pick up visa) می‌گویند.

به‌طور اختصار، ازآنجایی‌که جهت درج ویزا نیازی به حضور شخص نیست، پاسپورت‌ها می‌توانند از طریق نماینده به سفارت تحویل داده شوند. پروسه‌ی ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن به شخص پیکاپ گفته می‌شود.

پیکاپ ویزای آمریکا

هر شخص پس از اتمام مصاحبه با سفارت آمریکا ممکن است موفق به اخذ یکی از برگه‌های زیر شود:

• برگه سفید:

نشان دهنده این است که فرد در همان روز مصاحبه reject شده است.

• برگه زرد:

احتمال ویزا دهی حدود 70% است. در این حالت شخص مصاحبه شونده باید به وسیله شماره ثبت شده بر روی برگه زرد و یا کد DS 160 پروسه FBI CHECK خود را پیگیری نماید. هنگامی که این پروسه به آخر رسید. سفارت اجازه پیکاپ را برای مسافر صادر می‌کند.

• برگه صورتی:

احتمال ویزا دهی 95% است و بنا بر صلاحدید سفارت نیازی به FBI CHECK نیست

دارندگان برگه صورتی باید هر چه زودتر (حداکثر 1 سال پس از تاریخ مصاحبه ) برای پیکاپ ویزای آمریکا در آنکارا اقدام کنند. البته فرصتی 6 ماهه به این افراد داده می‌شود. در صورت دیر کرد در ارسال پاسپورت ممکن است پاسپورت با برگه زرد برگردد. دارندگان برگه زرد

 

(حداکثر 90 روز پس از تاریخ مصاحبه ) باید برای پیکاپ اقدام کنند.

منبع:

https://www.aftabir.com/news/article/view/2015/10/04/979321

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 66 یکشنبه 24 آذر 1398 نظرات (0)

ایران آنکارا که از حدود ده سال پیش فعالیت خود را با خدماتی همچون تنظیم وقت سفارت برای کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان و همچنین پیکاپ ویزا آغاز کرده بود، تصمیم گرفته است تا با تغییر برند خود به نیگام به توسعه خدمات مربوطه بپردازد.

 

به گزارش خبرگزاری انتخاب: علاقه‌مندان به سفر و یا افرادی که تجربه مهاجرت یکی از اعضاء خانواده را داشته‌اند، به احتمال زیاد نام موسسه « ایران آنکارا » را شنیده‌اند. این شرکت که همیشه تلاش کرده است تا در تمامی مراحل سفر و مهاجرت خدمت به مشتریان را در اولویت قرا دهد از این پس با خدماتی متنوع‌تر و با برند نیلگام همراه مشتریان خواهد بود.

ایران آنکارا که از حدود ده سال پیش فعالیت خود را با خدماتی همچون تنظیم وقت سفارت برای کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان و همچنین پیکاپ ویزا آغاز کرده بود، تصمیم گرفته است تا با تغییر برند خود به نیگام به توسعه خدمات مربوطه بپردازد.

محمد امینی مؤسس و مدیر عامل آژانس نیلگام (ایران آنکارا) با اشاره به این نکته که به دلیل سخت‌گیری‌های کشورهای توریستی و مهاجرپذیر، خدمات مهاجرتی و گردشگری طی چند سال گذشته با پیچیدگی‌ها و ظرائف بسیاری همراه شده‌اند، درباره دلایل تغییر برند شرکت از ایران-آنکارا به نیلگام تصریح کرد: با توجه به نیازهای مختلف متقاضیان محترم برای تکمیل پرونده، تصمیم بر آن شد تا با اضافه کردن خدمات تور، ویزا و تاسیس یک دارالترجمه اختصاصی، بتوانیم در کمترین زمان و بهترین شکل ممکن تأمین‌کننده تمامی نیازهای یک پرونده مهاجرتی و یا اقامتی باشیم. در واقع تمامی خدمات گذشته مجموعه ایران-آنکارا به همراه خدمات جدید، تحت عنوان هولدینگ نیلگام در دسترس مسافران خواهد بود.

هولدینگ نیلگام با افزایش 100 درصدی کارکنان خود طی چند ماه گذشته (در حال حاضر 130 کارمند تمام وقت در مجموعه نیلگام در حال خدمت‌رسانی هستند) این امر را مد نظر داشته است تا با ایجاد بهترین زیرساخت‌ها برای خدمات هیچ نگرانی را برای مشتریان خود در رابطه با روند پیشرفت کار باقی نگذارد. این تلاش‌ها منجر به نتایج قابل توجهی شده است و به طور میانگین سالانه 20 هزار پیکاپ پاسپورت، 3 هزار وقت سفارت و هزار ویزای موفق برای کشور کانادا در کارنامه نیلگام به ثبت رسیده است. البته این امر تنها بخشی از خدمات شرکت نیلگام (ایران آنکارای سابق) است و دیگر خدماتی همچون افتتاح حساب بانکی در کشور پرتغال (حوزه شنگن) نیز از افتخارات خدمت‌رسانی نیلگام است.
نیلگام در حال حاضر با 3 زیر مجموعه نیلگام مهاجر، نیلگام سفر و دارالترجمه رسمی، با لوگو و نشان تجاری جدید همچون گذشته خدماتی مانند پیکاپ ویزا، اخذ ویزا، وقت سفارت، برگزاری تورهای متنوع و رزرو هتل را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

مجموعه نیلگام مهاجر با بهره‌مندی از تیم اجرایی و حقوقی با تجربه در امر مهاجرت، خدمات اقامت کانادا، پرتغال و دومینیکا را شروع کرده و در آینده نزدیک با اضافه شدن چند کشور اروپایی دیگر شاهد گسترش این خدمات خواهد بود. ویزای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ایالت‌های کبک، نیوبرانزویک و منیتوبا، ویزای نیروی متخصص، خرید بیزینس استانی و خود اشتغالی فدرال همگی ویژه اقامت کانادا هستند. برای اخد اقامت کشور پرتغال نیز هولدینگ نیلگام با اخذ ویزای طلایی، ویزای کارآفرینان، صاحبان املاک و بازنشستگان و مستمری بگیران، مسیر مهاجرت را به این کشور تسهیل می‌کند. در مورد کشور دومینیکا نیز مجموعه نیلگام از طریق برنامه اقتصادی شهروندی اقدام به اخذ اقامت و پاسپورت برای متقاضیان مهاجرت این کشور می‌کند.

همچنین مجموعه نیلگام سفر نیز با سابقه‌ای طولانی و درخشان در امور مربوط به پیکاپ ویزا، وقت سفارت‌ها و اخذ ویزای کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا و کشورهای حوزه شنگن آماده ارائه خدمات VIP است. خدمات پیکاپ برای کشور آمریکا از طریق 3 کشور ترکیه، امارات و ارمنستان انجام می‌گیرد. متقاضیان دریافت ویزای شنگن نیز می‌توانند با مراجعه به دفتر نیلگام سفر و تکمیل و تحویل مدارک، با خیالی آسوده مراحل اخذ ویزای شنگن خود را به ما بسپارند.

مجموعه نیلگام همچنین با برگزاری تورهایی لوکس و با کیفیت مانند تور کانادا در مسیرهای متنوع علاوه بر پاسخ به نیاز مشتریان خود در مسیر اخذ اقامت و مهاجرت به کانادا و پرتغال، در صدد توسعه خدمات گردشگری و مهاجرتی خود نیز هست.

امینی در پایان با تاکید بر این نکته که در آینده نزدیک شاهد گسترش خدمات مهاجرتی مجموعه نیلگام خواهیم بود، اضافه کرد: شاید انتخاب نماینده‌ای رسمی و معتبر، کلید موفقیت در هر پرونده مهاجرتی و اقامتی باشد. کارگزاری که با بهره‌مندی از تجربه مناسب و ارتباطات گسترده برون مرزی، مسیر مهاجرت را برای متقاضیان محترم هموار سازد. مجموعه‌ای که بتواند با رویکردی مسئولانه و البته حرفه ای پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

 

منبع:

https://www.entekhab.ir/fa/news/411218/تغییر-برند-ایران-آنکارا-به-نیلگام

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 61 یکشنبه 24 آذر 1398 نظرات (0)

سفارت انگلیس پس از اینکه مراحل اخذ ویزا انجام شد و مهر آن در پاسپورت شما خورده شد؛ پاسپورت شما را برایتان پست نخواهد کرد و باید حضوری برای گرفتن آن به سفارت مورد نظر مراجعه کنید. خدمات پیکاپ ویزا به خدماتی گفته می‎شود که در آن نماینده متقاضی که می‎تواند یک آژانس مسافرتی معتبر باشد

کشور اتوبوس‌های قرمز دوطبقه را می‌شناسید؟ بله منظورمان همان کشور انگلیس است. محال است که عاشق تاریخ و ساختمان‌های قدیمی باشید و دلتان نخواهد یک بار هم که شده به این کشور زیبا سفر کنید. البته دولت انگلیس برای مردمش چنان وضعیت رفاهی خوبی دست و پا کرده است که امروزه همه نه تنها برای سفر، بلکه برای دریافت اقامت این کشور در تلاش هستند. همین مسئله هم باعث شدهسفارت انگلیس در زمینه ویزا سختگیری‌های ویژه‌ای داشته باشد و مدارک را با جدیت زیادی چک کند. اما دلسرد نشوید! در این مقاله همه چیزدرباره اخذ ویزا انگلیس را باهم مرور می‌کنیم تا با اطلاعاتی بیشتر از قبل برای ویزای انگلیس اقدام کنید.

همه چیز درباره اخذ ویزای انگلیس
انگلیس یکی از کشورهایی است که از دیرباز به قوانین سخت مهاجرتی درمیان کشورهایی محبوب برای مهاجرت، معروف بوده است. در سال‎های اخیر به‎دلیل شرایط نابسامان سیاسی و اقتصادی بیشتر کشورهای جهان سوم این سختگیری‎ها بسیار بیشتر از قبل هم شده است. با این وجود هنوز کشور انگلیس یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای مهاجرت و زندگی می باشد. زیرا شهروندان این کشور می‎توانند از امکانات رفاهی، بهداشتی، آموزشی و... بسیار خوبی بهره‎مند باشند. این‎ها فاکتورهایی است که شاید برای بسیاری از کشورهای جهان سومی دور از دست باشد.

بسیاری از مردم ایران نیز سودای مهاجرت به انگلیس را در سر دارند و بنابراین به دنبال آسان‎ترین، عملی‎ترین و مطمئن‎ترین راه‎ها برای اخذ ویزای انگلیس می‎باشند.

اولین و مهم‎ترین گامی که باید برای اخذ ویزای انگلیس پس از انتخاب نوع ویزا برداشت؛ گرفتن وقت سفارت انگلیس است. برای این کار ابتدا باید یک اکانت در سایت سفارت برای خود بسازید؛ پس از آن باید فرم سفارت انگلیس که مخصوص درخواست برای اخذ ویزای مورد نظر است را پر کرده، مدارک لازم را تهیه کنید و همراه با ترجمه آنها در سایت آپلود کنید. در مرحله بعدی باید هزینه وقت سفارت را پرداخت کرده و از تقویم سفارت وقت خود را بگیرید. ممکن است کار با تقویم سفارت برای شما سخت باشد و یا در تکمیل فرم دچار مشکل شوید. به همین دلیل بهتر است طی کردن این فرایند را به عهده یک متخصص در این زمینه بگذارید.

یک مساله مهم در فرایند اخذ ویزای انگلیس برای ایرانیان این است به‎دلیل عدم وجود سفارت انگلیس در ایران، متقاضیان باید برای انگشت‎نگاری و پس گرفتن پاسپورت به یکی از کشورهای واسط (ترکیه،ارمنستان، امارات) مراجعه کنند. این مساله حداقل دو سفر اجباری را برای متقاضی به همراه دارد. برای اینکه حداقل یکی از این سفرها را از پیش روی خود بردارید می‎توانید از خدمات پیکاپ ویزای انگلیس است.

سفارت انگلیس پس از اینکه مراحل اخذ ویزا انجام شد و مهر آن در پاسپورت شما خورده شد؛ پاسپورت شما را برایتان پست نخواهد کرد و باید حضوری برای گرفتن آن به سفارت مورد نظر مراجعه کنید. خدمات پیکاپ ویزا به خدماتی گفته می‎شود که در آن نماینده متقاضی که می‎تواند یک آژانس مسافرتی معتبر باشد؛ با در دست داشتن پرینت ایمیل سفارت و وکالتنامه‎ای که از متقاضی دارد به سفارتخانه مورد نظر مراجعه کرده و پاسپورت مهر خورده متقاضی را دریافت می‎کند. مهم‎ترین مزیت پیکاپ ویزا این است که میزان زیادی از هزینه‎های شما کم خواهد شد و همچنین یک سفر اجباری از پیش رویتان برداشته می‎شود.

برای اخذ ویزای انگلیس در درجه اول تکمیل بودن مدارک اهمیت زیادی دارد. درصورت ناقص بودن مدارک احتمال ریجکت شدن ویزای شما بالا می‎رود. یکی دیگر از چیزاهایی که برای سفارت انگلیس اهمیت دارد تمکن مالی شما و درصورتی که می‎خواهید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید؛ تمکن مالی حامی شما می‎باشد. همچنین این مساله نیز مهم است که شما بتوانید افسر سفارت را قانع کنید که قصد بازگشت به کشور را دارید.

اگرچه کشور انگلیس در فرایند اخذ ویزا به سختگیری معروف است با این‎حال با رعایت نکاتی که در بالا به آن اشاره شد می‎توانید بدون مشکل  از این مرحله عبور کنید.

 

منبع:

http://www.jahannews.com/news/694253//سیر-پیاز-ویزای-انگلیس

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 55 شنبه 23 آذر 1398 نظرات (0)

زمانی که شما برای ویزا شینگن اقدام میکنید، انگشت نگاری می شوید و مدارک را تحویل سفارت می دهید، چنانچه بعد از دریافت پاسپورت لیبل ویزا را مشاهده نمیکنید، متاسفانه با درخواست ویزای شما موافقت نشده است یا به اصطلاح ریجکت شده اید.

بسیاری از متقاضیان ویزای شینگن این سوال را دارند که دلایل ریجکت شدن چیست؟ چرا با داشتن مدارک کامل باز هم ویزای آن ها رد شده است؟ آیا رفع ریجکتی وجود دارد و چه کارهایی باید برای رفع ریجکتی انجام داد؟ در این مقاله سعی داریم این موضوعات را برای شما به طور شفاف توضیح دهیم.با ما همراه باشید.

 

ریجکت شدن به چه معناست؟

 

زمانی که شما برای ویزا شینگن اقدام میکنید، انگشت نگاری می شوید و مدارک را تحویل سفارت می دهید، چنانچه بعد از دریافت پاسپورت لیبل ویزا را مشاهده نمیکنید، متاسفانه با درخواست ویزای شما موافقت نشده است یا به اصطلاح ریجکت شده اید. سالیان قبل مهر ریجکتی در پاسپورت درج میشد اما در حال حاضر با توجه به سیستم انگشت نگاری سراسری دیگر نیازی به درج مهر ریجکتی در پاسپورت مسافر نیست.



دلایل ریجکتی و دلایل رد شدن ویزای شینگن چیست؟

 

۱٫ اعمال مجرمانه در گذشته یا حال

 

اقدامات گذشته و کنونی متقاضی اخذ ویزای شینگن از اهمیت بالایی نزد افسر سفارت برای اخذ ویزای شینگن برخوردار است.

 

اگر از نظر آفسیر مربوطه با توجه به شواهد و مدارک فعلی، شما تهدید برای قوانین و مقررات، امنیت داخلی و اموال عمومی در منطقه شینگن قلمداد شوید، ایشان با درخواست ویزای شما موافقت نخواهد کرد. برخی از دلایل عبارتند از : تروریسم، اعتیاد به موادمخدر، کودک‌آزاری و سایر جرایم سنگین.

 

۲٫ مدارک ارائه شده جعلی و فاقد اعبار باشد

 

به هیچ وجه از مدارک جعلی و تقلبی استفاده نکنید. زیرا باعث میشود که ویزای شما ریجکت شود و حتی در مواردی متقاضی تا سالها نتواند ویزای شینگن دیافت کند. در حال حاضر تمامی مدارک متقاضی از جمله حساب بانکی و .. توسط دفاتر کارگزاری از مراجع صادر کننده استعلام و تائید خواند شد. چنانچه تصور میکنید مدارک کافی برای درخواست ویزا ندارید، از ارائه دادن مدارک جعلی جدا خودداری نمائید.



۳٫ توضیحات ناکافی درمورد دلایل و شرایط اقامت

 

موضوع مهم دیگری که ادر تصمیم گیری افسر سفارت نقش مهمی دارد، این است که که متقاضی نتواند دلیل و شرایط اقامت خود وی را متقاعد نماید. مانند موارد زیر:

 

● عدم ارائه مدارک شغلی که با وضعیت مالی فعلی شما مطابقت داشته باشد.

 

● عدم ارائه مدارکی که هدف شما از سفر و شرایط اقامت شما در حوزه شینگن را مشخص نماید.

 

● زمان ویزای درخواستی با سایر مدارک شما مطابقت نداشته باشد.

 

۴٫ پاسپورت مخدوش و یا عدم اعتبار پاسپورت

 

یکی از دلایل رد شدن ویزای شینگن، ممکن است آن باشد که پاسپورت متقاضی در شرایط بدی نگهداری شده باشد. پاسپورت ناسالم می‌تواند به دلیل پاره شدن یا وارد شدن آسیب به صفحات، پاره شدن جلد پاسپورت و غیره باشد. پاسپورت شما در زمان درخواست ویزا باید اعتبار کافی ( ۶ ماه از تاریخ سفر ) داشته باشد.همچنین دو برگه خالی حد اقل در پاسپورت شما موجود باشد.

 

۵٫ عدم داشتن برنامه سفر درست و مناسب

 

● ارائه درخواست ویزای شینگن در سفارت نادرست. برای مثال شما وقت سفارت ایتالیا یا وقت سفارت فرانسه گرفته اید، اما در روز مصاحبه مدارکی ارائه میدهید که ورود شما به کشور دیگری است یا قسمت اعظم سفر شما در کشور دیگری سپری خواهد شد.

 

● عدم ارائه مدارک کافی درباره رزرو هتل یا محل اقامت شما

 

● عدم ارائه رزرو پرواز به ازای هر نفر و در تاریخ مشابه با هتل یا دعوتنامه متقاضی ( خرید بلیط هواپیما به صورت قطعی پیشنهاد نمیشود. )

 

۶٫ نامه نامعتبر

 

نامه‌ های ارائه شده شما باید از طرف نویسنده آن به تائید رسیده باشد. این موارد شامل زیر می‌باشند:

 

● عدم ارائه نامه رسمی در سربرگ شرکت همراه با آدرس و اطلاعات تماس نویسنده

 

● ارائه نامه‌ای که سه ماه از تاریخ صدور آن گذشته باشد.

 

● مخدوش شدن یا عدم وجود امضا یا مهر نویسنده ارجاع‌نامه

 

۷٫ مدارک ناکافی درمورد تمکن مالی

 

یکی از دلایلی اصلی ریجکت شدن، این است که نتوانید تکمن مالی خود هنگام سفر به کشورهای موردنظر و همچنین هزینه کافی برای برگشت به کشور خود را به اثبات برسانید. به موارد زیر توجه کنید:

 

● عدم ارائه تمکن مالی و سرمایه مناسب

 

● عدم ارائه برگه تمکن مالی معتبر با تاریخ بیش از ۷ روز از روز مصاحبه

 

● عدم ارائه نامه گردش مالی با تاریخ بیش از ۷ روز از روز مصاحبه



۸٫ شناسنامه یا سند ازدواج نامعتبر

 

عدم ارائه شناسنامه یا سند ازدواجی معتبر . توضیحات بیشتر در موارد زیر:

 

● ارائه مدارکی که فاقد مهر و امضاهای لازم باشند

 

● عدم ارائه مدرکی که ارتباط نام‌های ذکر شده در پاسپورت با شخص متقاضی را مشخص نماید

 

● عدم ارائه مدرکی که حضانت قانونی فرزند همراه را به اثبات برساند (اگر والدین فرزند جدا شده یا یکی از آنها فوت کرده باشد)

 

● عدم ارائه مدرکی مبنی بر فرزندخواندگی (درصورتیکه شخص با فرزندخوانده خود درحال سفر باشد)

 

۹٫ بیمه‌ی سفر نامعتبر

 

در مورد بیمه نامه به موارد زیر توجه کنید:

 

● عدم ارائه پوشش بیمه مسافرتی در مدت زمان پیش‌بینی شده ( حداقل خسارت بیمه نامه برای ویزای شینگن ۳۰٫۰۰۰ یورو می باشد)

 

● ارائه یک بیمه مسافرتی که کشور شینگن موردنظر را تحت پوشش خود ندارد

 

● ارائه بیمه مسافرتی که تمام بخش‌های منطقه شینگن را پوشش نمی‌دهد

 

● عدم ارائه بیمه مسافرتی که تمام روزهای سفر شما را مورد پوشش قرار می‌دهد

 

۱۰٫ عدم ارئه مدرک درمورد سکونت

 

محل اقامت شما در کشور مورد نظر باید مشخص باشد، لطفا به موارد زیر توجه بفرمائید:

 

● عدم ارائه مدارک معتبر مربوط به رزرو هتل

 

● عدم ارائه دعوت نامه از طرف میزبان

 

● عدم ارائه مدارکی مربوط به مسافرت به منطقه شینگن با استفاده از یک تور مسافرتی

 

۱۱٫ وضعیت نامطلوب برای دریافت ویزای شینگن

 

سابقه شما در حوزه شنگن بسیار مهم هست، مانند موارد زیر:

 

● عدم رعایت محدودیت ویزای شنگن قبلی ( Over Stay ) که شخص زمان ورود یا خروج خود را مطابق با ویزای خود انجام نداده است

 

● داشتن شینگن فعال در زمان درخواست ویزای جدید



آیا شخص یا شرکتی می تواند ریجکتی را از سیستم شنگن پاک کند؟

 

خیر، هیچ شخص یا شرکتی این دسترسی را به بانک اطلاعاتی شینگن ندارد که بخواهد تغییری در سابقه شما ایجاد کند و یا به اصطلاح ریجکتی شما را پاک کنید. چنانچه شخص یا شرکتی بتواند بعد از ریجکتی شما برایتان ویزای شینگن اخذ کند، سابقه ریجکتی شما در ویزا های بعدی کم اثر تر خواهد بود و تاثیر منفی کمتری خواهد داشت. پس رفع ریجکتی به هیچ عنوان وجود خارجی ندارد.

 

اگر بعد از ریجکت شدن اقدام به تعویض پاسپورت کنیم، سابقه ریجکتی ما مشخص خواهد شد؟

 

بله، سابقه انگشت نگاری شما تا چندین سال در بانک اطلاعاتی کشورهای حوزه شینگن باقی خواهد ماند و هر زمان از هر کشور عضو پیمان شنگن اقدام به دریافت ویزا کنید، سابقه دقیق اقدامات قبلی شما مشخص خواهد شد.

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 57 شنبه 23 آذر 1398 نظرات (0)

ویزای شینگن ایتالیا در میان انواع ویزاها جزء آن‌هایی است که متقاضیان زیادی دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساحل شنی، خیلی از آن‌هایی که به‌دنبال گرفتن ویزای شینگن ایتالیا هستند اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و بنا بر همین دلیل مجبور می‌شوند مشکلاتی را تحمل کنند. در ادامه با هم مروری بر بعضی از مواردی که متقاضیان ویزای شینگن ایتالیا باید از آن‌ها خبر داشته باشند خواهیم داشت.

۱- شینگن نام یک منطقه است

متأسفانه درصدی از کسانی که می‌خواهند ویزای شینگن ایتالیا بگیرند خبر ندارند که در واقع چیزی به نام ویزای شینگن ایتالیا وجود ندارد، بلکه یک چیز وجود دارد با نام «ویزای شینگن». شینگن یا با تلفظ بهتر شِنگِن نام منطقه‌ای از اروپا است که اشاره دارد به ۲۶ کشور که اهالی هر یک از این ۲۶ کشور برای ورود به سایر کشورهای این منطقه نیازی به اخذ ویزا ندارند و همچنین کشورهای خارج از این منطقه می‌توانند با گرفتن یک ویزا با نام ویزای شینگن به هر ۲۶ کشور وارد شوند. یعنی کسی که ویزای شینگن را داشته باشد هم می‌تواند به ایتالیا سفر کند و هم وارد کشور فرانسه، آلمان و سایر کشورهای شینگن شود.

۲- منطقه‌ی شینگن شامل ۲۶ کشور است

همانطور که در بالا هم گفتم، این منطقه از ۲۶ کشور برخوردار است. این کشورها به قرار زیر هستند:

دانمارک

فنلاند

فرانسه

آلمان

ایتالیا

اسپانیا

چک

استونی

پرتغال

لهستان

مجارستان

اسلواکی

اسلوونی

لیختن‌اشتاین

سوییس

سوئد

مالت

نروژ

هلند

ایسلند

لتونی

لیتوانی

لوکزامبورگ

یونان

مالت

اتریش

۳- چند نوع ویزای شینگن وجود دارد

با وجودی که برای ورود به ۲۶ کشور فقط به ویزای شینگن نیاز است، ولی خود این ویزا هم چند نوع دارد. این انواع ویزای شینگن برای ویزای شینگن اروپا هم صادق هستند؛ دلیل این هم به صورت ساده این است که ویزای شینگن ایتالیا همان ویزای شینگن است، یعنی فرقی بین ویزای شینگن ایتالیا با ویزای شینگن فرانسه یا مثلا آلمان وجود ندارد.

ویزای شینگن به سه دسته‌ی ویزای اتحادیه، ویزای اعتبار محدوده و ویزای ملی تقسیم می‌شود. ویزای اتحادیه همان ویزای گردشگری است و خود به چند نوع تقسیم می‎شود: یکی ویزای نوع A، دیگری ویزای نوع B و سومی ویزای نوع C.

ویزای شینگن نوع A، ویزایی است که دارنده‌ی آن فقط حق تردد در فرودگاه یکی از کشورهای حوزه‌ی شینگن را دارد. این ویزا برای همه نیست، بلکه چند کشور معدود هستند که مردم آن‌ها حتی اگر بخواهند در یکی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه‌ی شینگن توقف کنند نیاز به این ویزا دارند که متأسفانه کشورمان جزو این کشورهای معدود است.

ویزای نوع B ویزایی است که فقط برای سفرهای زمینی و آن هم برای مدت‌زمانی محدود (مثلاً ۵ روز) داده می‎شود. یعنی اگر شما با خودرو و یا با قطار بخواهید از کشور ایتالیا عبور کنید نیاز به دریافت ویزای شینگن ایتالیا نوع B خواهید داشت.

اما ویزای نوع C ویزایی است که مخصوص توریست‌هاست. هر گردشگری (غیر از کشورهای حوزه‌ی شینگن، انگلیس، آمریکا و چند کشور دیگر) که بخواهد وارد یک یا چند تا از کشورهای حوزه‌ی شینگن شود ملزم به دریافت این نوع ویزای شینگن است. این ویزا فقط برای کسانی که قصد اقامت کوتاه‌مدت در یکی از کشورهای شینگن را دارند مناسب است و برای کسانی که می‌خواهند در کشورهای شینگن از جمله ایتالیا اقامت دائمی داشته باشند مناسب نیست.

برای اقامت در کشور ایتالیا نیاز به ویزای شینگن از نوع ویزای ملی یا ویزای شینگن نوع D است. ویزای کاری، ویزای تحصیلی و هر نوع ویزایی که برای اقامت طولانی‌مدت در ایتالیا داده شوند جزء همین نوع ویزا هستند.

۴- یک الی دو ماه قبل از سفر، باید برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید

برای احتیاط بهتر است یک یا دو ماه قبل از سفر نسبت به دریافت ویزای شینگن ایتالیا اقدام کنید. به صورت قانونی این زمان ۱۵ روز است، اما برای احتیاط بهتر است به ۱۵ روز اکتفا نکنید و اگر دو ماه دیگر قرار است به ایتالیا سفر کنید بهتر است همین فردا کارهای اخذ ویزای شینگن را شروع کنید.

۵- برای دریافت ویزای شینگن، مدارک‌تان باید ترجمه‌ی رسمی باشند

به هر کشوری که بخواهید سفر کنید، باید مدارک‌تان از طریق دارالترجمه‌های رسمی و مجاز به زبان مقصد ترجمه شوند. از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن ایتالیا می‌توانم به موارد زیر اشاره کنم:

فرم تکمیل‌شده‌ی درخواست ویزا

دو قطعه عکس رنگی

پاسپورت

مدرک تمکن مالی (باید مدرکی داشته باشید که نشان دهد شما از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی هستید)

پرینت گردش حساب سه‌ماه اخیر

بلیط هواپیما (برای مقاصد توریستی باید این بلیط حتماً رفت و برگشت باشد)

مدارک ازدواج برای افراد متأهل

بیمه‌ی مسافرتی بین‌المللی

این موارد صرفاً بخشی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا هستند. برای دریافت ویزای شینگن و همچنین دریافت اطلاعات کامل در این زمینه می‌توانید با کارشناسان شنگن مرکز گردشگری ساحل شنی تماس بگیرید. هر پرسشی که در این زمینه داشته باشید به طور کامل و تخصصی پاسخ آن را از کارشناسان مرکز گردشگری ساحل شنی دریافت خواهید کرد.

۶- قبل از اخذ ویزای شینگن ایتالیا به اخذ وقت سفارت ایتالیا نیاز است

همین‌طور و ناگهانی نمی‌توان فرم درخواست ویزا را پر کرد و منتظر ویزای شینگن شد، بلکه قبل از آن باید وقت سفارت ایتالیا یا وقت کنسولگری ایتالیا رزرو شود. وقت سفارت ایتالیا برای مصاحبه‌ای است که مسئولان کشور ایتالیا در ایران با فرد متقاضی ویزای شینگن این کشور انجام می‌دهند. این مصاحبه برای پرسیدن چند سوال از شما است، از جمله هدف‌تان از سفر به ایتالیا، وضعیت مالی‌تان و موارد این قبیل.

۷- امکان رد شدن درخواست ویزای ایتالیا وجود دارد

یک موردی که هست و حتماً باید آن را با شما در میان بگذارم این است که این احتمال وجود دارد که درخواست شما برای ویزای شینگن ایتالیا رد شود، اما رد شدن درخواست شما شانسی و تصادفی نیست. یعنی اگر مدارک‌تان کامل باشند و یک سری ویژگی‌های منفی را نداشته باشید دلیلی برای رد شدن درخواست‌تان وجود ندارد. برای آن که احتمال دریافت ویزای شینگن را زیاد کنید باید به صورت اصولی و کارشناسی اقدام کنید. بهترین راه این است که با یک مرکز تخصصی اخذ ویزای شینگن همکاری کنید و از آن مرکز بخواهید که کارهای دریافت ویزای شینگن را برای شما انجام دهند. کارشناسان آن مؤسسه چون تخصص و البته تجربه‌ی این کار را دارند بسیار به شما کمک می‌کنند که با کم‌ترین دردسر ویزای شینگن را دریافت کنید.

مرکز گردشگری ساحل شنی با چندین سال سابقه در زمینه‌ی اخذ ویزا و وقت سفارت یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه است. این امکان را دارید که پیش از هر گونه اقدامی، با تماس با شماره‌تلفن ۰۲۱۵۷۹۳۸ با کارشناسان این مرکز به صورت رایگان صحبت کنید و مشاوره‌ای کامل دریافت نمایید و سپس کارهای وقت سفارت و اخذ ویزا را به آن‌ها بسپارید. مشورت با کارشناسان مرکز ساحل شنی باعث می‌شود که با مدارکی کامل و با آگاهی‌ای عالی برای دریافت ویزا اقدام کنید و این یعنی شانس بیش‌تر برای دریافت ویزا و احتمال کم‌تر برای رد شدن درخواست.

 

منبع:

https://www.isna.ir/news/98091611371/نکاتی-که-باید-قبل-از-اخذ-ویزای-شینگن-ایتالیا-بدانید

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 76 شنبه 23 آذر 1398 نظرات (0)

ویزای شینگن این امکان را به فرد می‌دهد تا برای مدت‌ زمان و شرایطی مشخص که بر اساس ماهیت و هدف سفر تعیین می‌شود، به هریک از کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کند.

ویزای شینگن با توجه به هدف سفر، نوع ورود و مدت زمان اقامت دارای انواع مختلفی است و برای هر یک از این ویزاها باید مدارک خاصی ارائه شوند.

ویزای شینگن چیست؟

شینگن یا شنگن پیمانی است که به موجب آن تعدادی از کشورهای اروپایی از مرزی واحد برخوردارند و شهروندان خارج از این پیمان جهت سفر و اقامت ملزم به اخذ ویزایی موسوم به ویزای شینگن هستند.

ویزا ی شینگن این امکان را به فرد می‌دهد تا برای مدت‌ زمان و شرایطی مشخص که بر اساس ماهیت و هدف سفر تعیین می‌شود، به هریک از کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کند. البته انواع ویزای شینگن بر اساس هدف سفر، نوع ورود و مدت زمان اقامت دارای چند زیر دسته است.

ویزای اتحادیه شینگن (USV)

دارنده «ویزای اتحادیه‌ی شینگن» (Uniform Schengen Visas) مجوز ورود و سفر به کشورهای عضو این پیمان را برای حداکثر ۹۰ روز در بازه زمانی ۱۸۰ روزه در اختیار دارد. این ویزا در اصل همان ویزای توریستی برای گردشگران محسوب می‌شود. کشورهای اتریش، بلژیک، چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس عضو پیمان شینگن هستند. البته با توجه به هدف متقاضی از سفر به این کشورها، یکی از انواع ویزای B ،A یا C  به وی تعلق می‌گیرد.

ویزای نوع A

این ویزا نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که دریافت آن  به مسافر اجازه می‌دهد تا در یکی از فرودگاه‌های محدوده شینگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از محدوده شینگن سفر کند. به همراه داشتن این ویزا تنها برای استفاده از فرودگاه‌های محدوده شینگن معتبر است.

ویزای نوع B

این ویزا نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که به همراه داشتن آن به مسافر اجازه می‌دهد تا برای مدت‌زمان حداکثر پنج روز از خاک کشوری در ناحیه شینگن عبور کند.

ویزای نوع C

ویزای نوع C در واقع روادید کوتاه‌ مدت است و مدت اعتبار آن به هنگام صدور ویزا تعیین می‌شود. دریافت‌کنندگان ویزای C بسته به هدف و شرایط سفر خود یکی از سه نوع ویزا را دریافت می‌کنند:

ویزای یک‌بار ورود (Single-entry)

این ویزا فقط برای یک‌بار ورود به یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن اعتبار دارد و به‌ محض ترک کشور مقصد، اعتبار ویزا فارغ از اینکه مدت‌زمان آن به پایان رسیده یا نه، منقضی می‌شود. نکته قابل توجه اینکه در اختیار داشتن ویزای شینگن شرط لازم و کافی برای ورود به کلیه کشورهای منطقه شینگن نیست؛ برای نمونه، ویزاهای کوتاه مدت ایتالیا با نام روادید متحدالشکل کوتاه مدت (ویزای شینگن) برای اقامت حداکثر ۹۰ روزه در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه جهت سفر به حوزه شینگن صادر می‌شود، مشروط بر اینکه تنها مقصد یا مقصد اصلی سفر «ایتالیا» باشد. کشورهای عضو پیمان شینگن این اختیار را دارند که در مبادی مرزی کشورشان از ورود مسافرانی که بدون در نظر گرفتن دستورالعمل فوق، روادید شینگن اخذ کرده‌اند، جلوگیری کنند.

ویزای دو بار ورود

این ویزا نیز شرایطی مشابه با ویزای یک‌بار ورود دارد با این تفاوت که مسافر تا دو بار اجازه ورود به کشور مقصد را دارد. نکته قابل توجه اینکه استفاده از این فرصت (دو بار ورود) در محدوده زمانی مشخصی قابل‌ استفاده است.

ویزای چند بار ورود (Multiple-entry)

تنها محدودیت این ویزا محدودیت زمانی آن است که اعتبار آن ۹۰ روز به ازای هر ۶ ماه از سال است. زمان این ۹۰ روز به‌محض ورود مسافر به هریک از کشورهای ناحیه شینگن محاسبه می‌شود.

ویزای اعتبار محدود منطقه‌ای (VLT)

این ویزا به فرد اجازه می‌دهد تا فقط به همان کشوری که از آن ویزا دریافت کرده‌ یا چند کشور دیگر ناحیه شینگن که در زمان اخذ ویزا مشخص شده سفر کند. صدور این ویزا در شرایط خاص صورت می‌گیرد؛ برای مثال، برای دلایل انسان‌دوستانه یا مواردی که در شرایط اضطراری اتفاق می‌افتد. این نوع ویزا بیشتر به پناهندگانی تعلق می‌گیرد که بدون مدارک معتبر وارد ناحیه شینگن شده‌اند.

ویزای ملی (National Visas)

این ویزا که از آن با عنوان ویزای نوع D هم یاد می‌شود برای دانشجویان، تجار یا کسانی که برای مدت‌ زمان مشخصی قصد دارند در ناحیه شینگن اقامت داشته باشند، صادر می‌شود. ویزای نوع D هم می‌تواند یک‌بار ورود باشد. ویزای یک‌بار ورود نوع D برای کسانی صادر می‌شود که به دلایل مشخص مانند خدمات درمانی قصد اقامت محدود برای دوره‌ای تعیین‌شده در یکی از کشورهای عضو ناحیه شینگن را دارند و پس از آن به کشور خود بازمی‌گردند. با در اختیار داشتن ویزای چند بار ورود نوع D، بدون نیاز به اخذ روادید دیگری می‌توان به‌ تمامی کشورهای ناحیه شینگن بدون محدودیت سفر کرد. برای دریافت ویزای چندبار ورود نوع D متقاضی باید یکی از شرایط ذیل را دارا باشد:

  • دانشجویان بین‌المللی که برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی برای مدتی مشخص ( که کمتر از یک سال است) به ناحیه شینگن سفر می‌کنند.
  • دانشجویان بین‌المللی که قصد شروع تحصیل در یکی از دوره‌های تحصیلی کشورهای عضو پیمان شینگن را دارند. به این گروه ویزای یک‌ساله اعطا می‌شود که برای اقامت بیشتر قابل تمدید است.
  • کار علمی و آموزشی در یک مرکز تحقیقاتی یا موسسه معتبر در هریک از کشورهای اتحادیه شینگن. این ویزا با توجه به بررسی سوابق فرد و اعضای خانواده‌اش صادر می‌شود.
  • متخصصانی که باهدف به اشتراک گذاشتن تخصص خود به ناحیه شینگن سفر می‌کنند. هنرمندان، ورزشکاران یا هر حرفه تخصصی دیگری در این گروه قرار می‌گیرند.
  • موارد اضطراری که فرد به دلیل وضعیت پزشکی برای مدت مشخصی قادر به ترک ناحیه شینگن نباشد.

منبع:

https://news.akhbarrasmi.com/news/139809164273610874/بررسی-انواع-ویزای-شینگن/

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 53 شنبه 23 آذر 1398 نظرات (0)

هر چند که بسیاری از گردشگران معتقدند سفر با تورهای مسافرتی مزایای خاص خود را دارد اما عده ای دیگر نیز تصور می‌کنند که برای لذت بردن از زیبایی های مقصد، حتماً باید بدون تور به آن سفر کرد. این افراد اغلب نمی‌توانند با برنامه های گروهی هماهنگ شوند یا روش های روتین بازدید از اماکن گردشگری را نمی‌پسندند. از این رو ترجیح می‌دهند خود به شخصه رهبری سفری را که در پیش دارند بر عهده بگیرند و آنطور که باید از آن لذت ببرند. اگر شما هم ترجیح می‌دهید سفر به نقاط مختلف دنیا را به تنهایی تجربه نمایید، قاصدک 24 را در ادامه مطلب ” چگونه بدون تور سفر کنیم؟ ” همراهی کنید.

آماده سفر شوید

اینکه می‌گوییم بدون تور سفر کنید به این معنا نیست که برای سفر خود برنامه نداشته باشید. اتفاقاً در شرایطی که بدون تور سفر می‌کنید حال چه تنها هستید و چه یک سفر خانوادگی را در پیش دارید، می‌بایست بیش از هر زمان دیگری برای سفر برنامه بریزید. در این برنامه باید به بهترین مقصد برای سفر فکر کنید، نوع وسیله نقلیه را تعیین نمایید و بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس مورد نظرتان را تهیه کنید، بودجه ای را برای سفرتان کنار بگذارید و مطابق با بودجه برای سفر، حمل و نقل و اقامتگاه خود هزینه کنید. در نهایت نیز بهتر است فهرستی از اماکن گردشگری مقصد تهیه کنید تا بدون کوچکترین وقفه ای، سفر خود را آنطور که باید به سرانجام برسانید.

مقدمات سفرهای خارجی را فراهم کنید

اگر قرار است به یک سفر خارجی بروید کمی پیش از موعد سفر خود، اعتبار پاسپورتتان را چک کنید و اقدامات لازم را برای دریافت ویزا انجام دهید. کمی پول چنج کرده یا ارز مسافرتی تهیه کنید و در زمان مناسب بلیط هواپیما خارجی خود را خریداری نمایید. اگر نخستین باری است که از مرز خارج می‌شوید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید و مراحل را با دقت بیشتری سپری کنید. در شرایطی که مجبور به رزرو هتل و دریافت واچر هستید به هیچ عنوان بی گدار به آب نزنید و تنها در زمانی که از تاریخ سفرتان اطمینان یافتید باقی مراحل را سپری کنید. در نهایت فراموش نکنید که برای سفرهای خارجی خود حتماً بیمه مسافرتی تهیه کنید تا در صورت لزوم بتوانید خسارات احتمالی را جبران کنید.

متفاوت بیاندیشید

ممکن است شما نیز همانند بسیاری از گردشگران، مقصدی را برای سفر انتخاب کرده باشید که خوراک تورهای مسافرتی است. به طور مثال اگر قرار است به کیش بروید سعی کنید زمانی را برای سفر انتخاب کنید که در آن خبری از ازدحام گروه های گردشگری نیست. برای این کار بهتر است به سفر در یکی از فصول پاییز و زمستان بیاتندیشید و یا هتلی را رزرو کنید که ممکن است کمتر کسی برای رزرو آن مشتاق باشد. مثلاً اگر همه برای اقامت به سراغ هتل های لوکس و ۵ ستاره می‌روند شما یک اقامتگاه بومگردی را برای این کار در نظر بگیرید. از متفاوت اندیشیدن نترسید و سعی کنید همانطور که دلتان می‌خواهد از سفر لذت ببرید.

دور پیک سفر را خط بکشید

از ازدحام دوری کنید و سفر در ایام پیک را به فراموشی بسپارید. در چنین شرایطی قادر خواهید بود هزینه های سفر خود را تا اندازه چشمگیری پایین بیاورید و با هزینه کمتری به هر کجا که دلتان خواست سفر کنید. برای این کار می‌توانید سفر در فصول دیگر را امتحان کنید مثلاً به جای اینکه برای سفر در ایام نوروز برنامه ریزی کنید، به مقاصدی بیاندیشید که برای سفرهای زمستانه مناسب هستند. برای دستیابی به فهرست این مقاصد می‌توانید به مطلبی با عنوان ” زمستان کجا بریم؟ ” در قاصدک 24 مراجعه نمایید.

زبان شهر یا کشور مقصد را بیاموزید

اگر قرار است به استانبول سفر کنید کمی ترکی استانبولی بیاموزید یا برای ایجاد صمیمیت بیشتر با گیلانی ها، چند کلمه از گویش گیلکی را فرا بگیرید. زبان آموزی به شما کمک می‌کند تا بهتر با مردم محلی شهر یا کشور مقصد ارتباط برقرار نمایید و در مواقع لزوم برای مسیریابی، درخواست کمک یا … از آنها کمک بگیرید.

اپلیکیشن های آفلاین را فراموش نکنید

ممکن است در مقصدی که برای سفر انتخاب کرده اید، در زمان هایی به اینترنت دسترسی نداشته باشید اما در همین مواقع به ترجمه، مسیریابی، دریافت کمک، تبدیل واحدهای پولی و … نیازمند باشید. خب در چنین شرایطی باید چه کار کنید؟ جواب روشن است از اپلیکیشن های آفلاین کمک بگیرید. جالب است بدانید برای پاسخگویی به اغلب نیازهای شما در سفر، اپلیکیشن هایی طراحی شده اند که به صورت آفلاین نیز کار ‌می‌کنند. این نرم افزارها می‌توانند تابلوها و نوشته ها را برای شما ترجمه کنند، مسیرهای منتهی به اماکن گردشگری را به شما نشان دهند و حتی به جای شما برای سفرتان برنامه ریزی کنند.

البته نرم افزارهای دیگری نیز وجود دارند که تنها به صورت آنلاین کار می‌کنند اما در کوتاهترین زمان هر نوع نیاز شما را در سفر مرتفع می‌سازند. به طور مثال اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 یکی از این نرم افزارها است که با دسترسی به اینترنت، به شما امکان می‌دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن انواع بلیط سفر مورد نظر خود اعم از بلیط قطار، اتوبوس یا هواپیما را به صورت آنلاین خریداری نمایید. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود به سادگی کلیه بلیط های موجود در مسیر درخواستی خود را مشاهده و بررسی نمایید و در نهایت بهترین بلیط موجود را خریداری و آن را در آدرس ایمیل خود دریافت کنید.

معایب سفر کردن بدون تور

هر چند که ممکن است مزایای سفرهای بدون تور برای شما به حدی باشد که به طور کلی معایب آن را فراموش کنید. اما بد نیست به خاطر داشته باشید که سفر کردن بدون تور معایبی نیز دارد که ابداً نمی‌توان آنها را انکار کرد. یکی از مهمترین معایب سفرهای بدون تور، تنهایی و استرس است که به ویژه در نقاط نا آشنا یا مقاصدی که برای اولین بار است که به آنها سفر می‌کنید، بیشتر خود را بروز می‌دهد. البته این مشکلات نیز راه حل های مخصوص به خود را دارند که به طور مثال برای رفع آنها می‌توانید سفرهای خانوادگی را جایگزین سفرهای مجردی کنید. همینطور با جمع آوری اطلاعات لازم در خصوص مقصد قبل از آغاز سفر قادر خواهید بود شرایطی را برای خود فراهم سازید که بدانید برای حل مشکلات، در چه زمان و مکانی از سفر می‌بایست دقیقاً چه عکس المعلی از خود نشان دهید.

در نهایت یادآور می‌شویم برای خرید کلیه خدمات مسافرتی اعم از رزرو بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما، بیمه مسافرتی، رزرو هتل، مشاهده قیمت بلیط هواپیما، بلیط چارتر و … می‌توانید به سامانه جامع فروش بلیط هواپیما قاصدک 24 مراجعه نمایید. با این کار می‌توانید بلیط خود را در کوتاهترین زمان ممکن رزرو کرده و از پشتیبانی شبانه روزی تیمی مجرب از کارشناسان نیز برخوردار شوید.

 

منبع:

http://www.shafaf.ir/fa/news/498448/چگونه-بدون-تور-سفر-کنیم

آژانس مسافرتی قصران گشت بازدید : 79 شنبه 23 آذر 1398 نظرات (0)

اگر کشوری که به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کرده‌اید در ایران سفارتخانه نداشته باشد، برای دریافت ویزای آن کشور باید چه اقداماتی انجام دهید؟ با ما همراه باشید تا از راه‌حل این مشکل با خبر شوید.

پیکاپ ویزا ، تور ترکیه و تور آنکارا – برای این که بتوانید وارد یک کشور خارجی شوید، احتیاج دارید که مجوز ورود به آن کشور را دریافت کنید. این مجوز چیزی نیست جز ویزا.

حتماً می‌دانید که برای ورود به کشورهای خارجی باید ویزا داشته باشید؛ برای ویزا گرفتن هم لازم است که وقت سفارت بگیرید و برای مراجعه حضوری به سفارت کشور مورد نظرتان اقدام کنید. اما اگر آن کشور در ایران سفارتخانه نداشته باشد باید چه اقدامی انجام دهیم؟ چه راه‌حلی برای این موضوع وجود دارد؟ اصطلاح پیکاپ ویزا تا به حال به گوشتان خورده است؟ می‌دانید در موقعیتی می‌توانید از آن کمک بگیرید؟ در این مطلب قرار است پاسخ تمام این سوالات را دریافت کنید.

کشورهایی مثل کانادا، انگلیس و آمریکا در کشورمان ایران سفارتخانه فعال ندارند؛ بنابراین کسانی که قصد دریافت ویزای این کشورها را دارند باید از یک کشور واسطه کمک بگیرند. از آن‌جایی که ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و هر روز پروازهای متعددی به مقصد این کشور برقرار است، پس تور ترکیه می‌تواند بهترین گزینه برای این کار باشد. به‌غیر از ترکیه، کشورهای امارات و ارمنستان هم در این زمینه گزینه‌های خوبی هستند ولی ما در این مقاله در مورد ترکیه صحبت خواهیم کرد.

اکثر متقاضیان ویزاهای کانادا، انگلیس و آمریکا از طریق کشور ترکیه و شهرهای استانبول و آنکارا برای امور ویزایشان اقدام می‌کنند. با این تفاسیر حتماً برایتان سوال پیش آمده که مراحل دریافت ویزا با کمک یک کشور واسطه چه طور پیش می‌رود؟ در پاسخ باید بگوییم اولین قدم ثبت نام در سایت سفارت است.

بهترین کار این است که به صورت آنلاین مدارک و فرم‌های لازم را روی سایت سفارت مربوطه بارگذاری و تکمیل کنید. بعد از آن در بازه‌ی زمانی معین شده به ترکیه می‌روید تا انگشت‌نگاری را انجام دهید. به طور مثال اگر شهر آنکارا را به‌عنوان مقصدتان انتخاب کرده باشید، با تور آنکارا یک سفر اجباری به این شهر را تجربه می‌کنید تا انگشت‌نگاری را انجام دهید. البته این اجبار ممکن است یک سفر خاطره‌انگیز و دلنشین را برای شما رقم بزند. در واقع می‌تواند هم فال باشد و هم تماشا؛ هم می‌توانید چند روزی را برای تفریح و استراحت در این کشور بگذرانید و هم امور مربوط به ویزایتان را پیگیری کنید.

بعد از انگشت‌نگاری، منتظر جواب ویزایتان می‌مانید. این جواب که قرار است به صورت ایمیل به دست شما برسد، مشخص می‌کند که شما اجازه‌ی ورود به کشور مورد نظرتان را دارید یا خیر. اگر خوش شانس باشید و با درخواست ویزای شما موافقت شده باشد، لازم است که یک بار دیگر از تور ترکیه استفاده کنید.

این بار شما به این کشور قدم می‌گذارید تا مهر یا لیبل ویزا را روی پاسپورتتان درج کنید. خیلی از مسافران از انجام این مرحله فراری هستند! آن‌ها به‌خاطر مشغله‌های کاری وقت کافی برای سفر دوباره به ترکیه را ندارند و به همین دلیل دنبال راه چاره‌ای برای گذراندن این مرحله هستند.

برای این که بتوانید این مرحله را هم بگذرانید، یک راهکار پیش‌رو دارید که آن هم «پیکاپ ویزا» نام دارد. با پیکاپ ویزا شما می‌توانید شخص یا شرکتی را به عنوان وکیل خودتان به ترکیه بفرستید تا امور مربوط به ویزایتان را از طرف شما پیگیری کند. دقت کنید که در زمان انتخاب نماینده‌تان، از شرکتی معتبر کمک بگیرید. منظور از معتبر شرکتی است که مجوز خدمات پیکاپ ویزا را داشته باشد.

پس شما به صورت کاملاً قانونی به یک شرکت وکالت می‌دهید و پاسپورتتان را به دست آن‌ها می‌سپارید تا بقیه مراحل ویزا را به نمایندگی از طرف شما انجام دهند. به این ترتیب صرفه‌جویی زیادی در وقت و هزینه برای شما انجام می‌شود. آژانس مسافرتی زیادی در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند که یکی از آن‌ها سالیان سفر است.

سالیان سفر مفتخر است در زمینه پیکاپ ویزا خدماتی به شما ارائه دهد. همچنین تور آنکارا و استانبول با هدف انگشت‌نگاری در برنامه‌های این آژانس جای گرفته است. هتل‌های این تورها در نزدیک‌ترین محل نسبت به سفارت انتخاب می‌شوند تا در سریع‌ترین زمان بتوانید به امور سفارت رسیدگی کنید.

منبع:

https://setare.com/fa/news/34328/پیکاپ-ویزا-و-روند-دریافت-آن

تعداد صفحات : 12

درباره ما
آژانس خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت (عضو فعال یاتا) سال هاست که مشغول خدمتگزاری به هموطنان عزیز کشورمان و شرکت های تجاری در زمینه‌های مختلف صنعت توریسم می‌باشد.شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه‌های ویزا، وقت سفارت، پیکاپ و تور با ما تماس بگیرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 527
  • بازدید سال : 2,780
  • بازدید کلی : 10,220